[PHP] Access Violation

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ja ik weet het... de vraag "PHP has encountered an Access Violation at" vind je honderduizend keer via google, en ook weet ik dat iis en php niet de beste combinatie is. Maarrrr ik zit met het probleem en kan deze specs niet veranderen.

Er draaien veel sites op de configuratie, en er zijn tijden dat php bij veler sites deze melding geeft.

Mijn overige specs zijn:
iis6
windows 2003 sp2
php 5.2.0
draait als isapi

PHP modules default met uitbreiding van mbstring.

Ik heb kunnen opmaken uit de gevonden paginas dat niet alle php5 module thread safe zijn, maar hoe kom ik er achter wat het probleem is, en hoe ik het kan oplossen.

Een duw in de juiste richting zou al fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tja, het is een bug in php zelf en het ligt niet tot nauwlijks aan je eigen php code. Om het op te lossen zul je een andere versie van php moeten proberen en hopen dat de problemen daarin wel opgelost zijn of nog niet in geintroduceert zijn (in het geval van een oudere versie).

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik mee bezig geweest. Maar verder terug dan versie 5 is onmogelijk ivm oop code. Maar heb van 5.0 tot 5.2.0 nagenoeg alles geprobeerd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28
PHP als CGI installeren is dat niet mogelijk met IIS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben helaas bang dat dat inderdaad de enige en laatste oplossing gaat worden. Blij ben ik er niet mee. Zal extra zware belasting worden voor de processor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _js_
  • Laatst online: 18-08 21:31
Gebruik je alleen maar MBString, verder geen extensions? Geen database ofzo?

Ik heb wel bij mssql extension gezien dat je (onregelmatig) die foutmeldingen kreeg op IIS, dat gebeurde wanneer je een mssql_init niet handmatig opruimd, maar dat door de garbage collector liet doen, en wanneer je meer dan een mssql_init tegelijk open hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 22:58

igmar

ISO20022

Access violations zijn PHP bugs. Dat kan echt van alles zijn, de enige oplossing is een debug build gebruiken, een stacktrace maken en een bugreport / fix maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Laatst online: 14:28
Pagina: 1