[P2P] populairste netwerk/client

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-03 13:48
ik ben er al een tijdje uit (wegens de datalimiten in belgie) maar af en toe is er toch iets wat ik zou willen afhalen of delen met de rest van de wereld (legale dingen natuurlijk ;))

Wat is de beste software (zonder spyware ed) om te P2P-en
Ik heb gehoord van kazaa kazaa lite, limeware pro, emule edonky morpheus ultra, shareazaa.
Nu heb ik K-ceasy getest, (op basis van gift) maar deze vind niet veel tov andere (fasttrack plugin werkt niet)

Omdat ik totaal geen idee heb welk netwerk het populairste is heb ik het gevraagd aan google
Is kazaa nog altijd de populairste client?

Welke andere manieren zijn er om iets te delen met je buur?
- torrents (µtorrent in gebruik)
- nieuwsgroepen (moet je abbo betalen zeker?)
- op een server zetten (putyourfileshere, of flickr, imageshack, youtube, ...)

http://www.softfocus.be/

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-03 12:31

Bergen

Spellingscontroleur

g4wx3 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:53:
Wat is de beste software (zonder spyware ed) om te P2P-en
Definieer 'beste' eens?

• g4wx3
Beste, daar versta ik onder, Meeste gebruikers, dus meeste bestanden (ook die meer zeldzame dus) maar tegelijk ook het minste fake bestanden ed. Ook snelle en goede beriekbaarheid is belangrijk.

Privacy, i don't care...

BTW: Ik heb google een slechte vraag gesteld: ik heb hem opniew gestald, en blijkbaar word limewire dus erg popluair, dit is gnuttella, dus kan ik bereiken met K-ceasy of vergis ik me (frostware ik ook een liewarekloon)

google trends

[ Voor 45% gewijzigd door g4wx3 op 22-10-2007 16:06 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

g4wx3 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:02:
maar tegelijk ook het minste fake bestanden ed. Ook snelle en goede beriekbaarheid is belangrijk.
Dan zou ik toch zeggen torrent, afhankelijk van de tracker. Fakes komen vrijwel niet voor omdat je op bijna elke torrentsite commentaar kunt geven.

Snelheid, bereikbaarheid en kwaliteit van de files zit helemaal goed bij de besloten torrentsites waar iedereen verplicht veel moet uploaden en de kwaliteit veelvuldig beoordeeld wordt. Vaak zijn deze sites alleen te bezoeken op uitnodiging en heb je voor elk genre (games, HD films/series) een aparte site.
- nieuwsgroepen (moet je abbo betalen zeker?)
Ligt er natuurlijk aan hoe goed de newsserver bij je eigen provider is. Zie ook Newsservers met binaries [deel 7]

[ Voor 13% gewijzigd door Gizz op 22-10-2007 16:15 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• g4wx3
ok bednakt, dat was het antwoord wat ik moest hebben :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

WTF heeft dit met Netwerken te maken dan :?
Beste ..etc. is en blijft persoonlijk en dus relatief. Gewoon het e.e.a. testen, en kijk voor je zelf wat jij fijn vindt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.