Firewire kaart met interne aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• wverbeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09-2025
Hallo,

Ik heb een vraag mbt een firewirekaart.
Ik heb een behuizing met een firewire aansluiting, nou heeft het mobo geen firewire aansluiting (8 pennetjes).

Ik vroeg mij af of er ook firewire kaarten bestaan waarbij er aan de binnenkant niet alleen een interne firewire poort zit maar ook een aansluiting voor het "front panel".

Nu had ik nog een vraag, bestaan er ook firewire kaarten die kleiner zijn en dus passen in een MATX kast ? Ik heb namelijk een MATX kast van Antec (plat) en daar passen normale pci kaarten niet in.

Alvast bedankt

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03

• wverbeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09-2025
Ja, ik heb gekeken.
Maar ik zoek die kleine juist, waarbij die zilveren beugel dus kleiner is dan normaal

op het hele web hebben ze het bijna nergens over pci kaarten die een kleinere beugel nodig hebben.
Maar er zijn gelukkig wel tientallen kasten die deze nodig hebben... wat klopt hier niet ? ...

[ Voor 48% gewijzigd door wverbeek op 22-10-2007 14:23 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:41
Dit is een van de weinige low-profile kaartjes in de price-watch, en voor kaartjes met een interne header zou je eens kunnen zoeken op de MS-6971, zijn echter erg moeilijk te vinden en alleen in bulk. Wat jij wil, een combinatie van die twee wordt denk helemaal lastig.

[ Voor 9% gewijzigd door Nielson op 22-10-2007 15:14 ]