Hi,
Na de installatie van VS 200 beta2 probeer ik consumer files te laten genereren van mijn werkende service.
In eerste instantie kreeg ik een Strong name validation error. Dit probleem is bekent bij MS en de work arround is Strong name validation uit te zetten middels: sn -Vr svcutil.
Dit werk bij mij alleen niet. ik krijg de volgende melding.
C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\V6.0A\Bin>sn -Vr svcutil /?
Microsoft (R) .NET Framework Strong Name Utility Version 3.5.20706.1
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.
Failed to open metadata scope on svcutil -- The system cannot find the file specified.
Het vreemde is dat zowel sn.exe en svcutil.exe bij individuele aanroep op de cmd wel gevonden worden, maar in combinatie wordt svcutil ineens niet meer gevonden.
Google search resutls zijn niet echt geweldig
Heeft iemand enig idee?
Na de installatie van VS 200 beta2 probeer ik consumer files te laten genereren van mijn werkende service.
In eerste instantie kreeg ik een Strong name validation error. Dit probleem is bekent bij MS en de work arround is Strong name validation uit te zetten middels: sn -Vr svcutil.
Dit werk bij mij alleen niet. ik krijg de volgende melding.
C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\V6.0A\Bin>sn -Vr svcutil /?
Microsoft (R) .NET Framework Strong Name Utility Version 3.5.20706.1
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.
Failed to open metadata scope on svcutil -- The system cannot find the file specified.
Het vreemde is dat zowel sn.exe en svcutil.exe bij individuele aanroep op de cmd wel gevonden worden, maar in combinatie wordt svcutil ineens niet meer gevonden.
Google search resutls zijn niet echt geweldig
Heeft iemand enig idee?