Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goede open source oplossing voor creeeren flashplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar open source software waarmee ik een web flashplayer kan maken naar eigen smaak. Ik heb dus geen flash tot mijn beschikking. Ik heb zelf http://www.staugler.net/flivpee/ gevonden maar deze werkt niet lekker. Ideaal zou zijn dat ik alle componenten kan vormgeven en dat deze dan in in de player worden gegooid

Heeft iemand ideeen wat goede software hier voor is ?

• StijnH
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 11:58
Een kijk op http://en.wikipedia.org/w...ree_software_alternatives leert me dat er momenteel geen compleet alternatief beschikbaar is.

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.jeroenwijering.com/?item=JW_FLV_Player

Daarvan kan je de UI aanpassen.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaise op 22-10-2007 15:00 ]

• StijnH
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 11:58
Als je op dit doelt:
It includes the source files (Flash 8)
videvo heeft helaas geen Flash tot zijn/haar beschikking.

Of zie jij iets wat ik niet zie?

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Of zie jij iets wat ik niet zie?
Nee overheen gelezen.

@videvo: Ik denk dat het dan toch wel handig is dat je over Flash beschikt. Maar daar was je zelf vast ook al achter.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt inderdaad. Heb hier en daar nog wat doorgelezen maar kom er toch achter dat er geen complete oplossingen is op dit moment waarbij ik buiten flash om een customized player kan maken. Ik ken de player van Jeroen Wijering maar deze is niet gratis wanneer ie voor commerciele doeleinden gebruikt wordt. En dat is hier wel de bedoeling.

Ik ben echt niet te beroerd om te betalen voor bepaalde diensten maar wilde graag weten of er toch open source oplossingen zijn.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Gooi een keer een paar aanvragen naar webbureaus en kijk wat ze voor je kunnen doen. Open source producten zijn er, maar dan moet je wat aanpassen in flash zoals je wilt.

Als je het uiterlijk wilt aanpassen zonder flash moet je gewoon iemand inhuren met flash :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 16:08
Of je downloadt een evaluatie versie bij Adobe. Dan heb je wél Flash en heb je 30 dagen de tijd om je wijzigingen door te voeren. Wel even registreren.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:04

orf

Of je pakt een goedkope variant als SWiSH max 2.
Daarmee kun je ook players knutselen.

Verwijderd

Topicstarter
Japius schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:41:
Of je downloadt een evaluatie versie bij Adobe. Dan heb je wél Flash en heb je 30 dagen de tijd om je wijzigingen door te voeren. Wel even registreren.
Dit kan ik echter niet gebruiken voor commerciele doeleinden.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:22:
[...]
Dit kan ik echter niet gebruiken voor commerciele doeleinden.
Waarom niet?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik was zelf in de veronderstelling dat trial versies van software niet gebruikt mogen worden voor commerciele doeleinden. Echter, ik heb de license agreement van adobe vluchtig doorgelezen en heb zo snel niet iets kunnen vinden. Enige dat ik ben tegengekomen is dat het niet de trialversie niet gebruikt mag worden voor een commerciele training..

Als iemand kan aangeven dat dit inderdaad mogelijk is dan is mijn probleem eerst opgelost.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:45

TeeDee

CQB 241

Sorry, maar ik denk dat je misschien iets te ver doordraaft in het hele licentie aspect.
Adobe kan dit afaik nooit achterhalen.

Dus knal die trailversie op je systeem, pas je player aan en plemp het online.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
ach ja.. je hebt wel gelijk. Ga dat gewoon doen

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

TeeDee schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:17:
Sorry, maar ik denk dat je misschien iets te ver doordraaft in het hele licentie aspect.
Adobe kan dit afaik nooit achterhalen.
Dus zodra de producent/uitgever van een product niet kan achterhalen of je wel een geldige licentie hebt dan boeit het niet als je het gebruikt zonder geldige licentie :?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:45

TeeDee

CQB 241

Erkens schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:30:
[...]
Dus zodra de producent/uitgever van een product niet kan achterhalen of je wel een geldige licentie hebt dan boeit het niet als je het gebruikt zonder geldige licentie :?
Ja. Dat vind ik wel. Licentie technisch (als je deze helemaal puristisch interpreteert wel) mag het niet nee. Dat ben ik met je eens. Maar voor het aanpassen van 1 bestandje voor privé gebruik (ik kan uit de TS niet opmaken of het commercieel is) vind ik dat je de licentie wel een klein beetje mag oprekken.

Daarom zeg ik:
edit:
Ho, ik lees nu net dat TS het voor commerciële doeleinden wil gebruiken. Dan wordt het uiteraard iets anders ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TeeDee op 23-10-2007 10:48 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
is inderdaad een aantal keren genoemd dat het om commerciele doeleinden gaat ;)

Een andere optie is om gewoon een licentie te kopen van de player van Jeroen Wijering. Deze is geheel naar eigen smaak aan te passen. Zoals ik zei, zolang er geen goed alternatief bestaat wil ik best betalen voor bepaalde dingen.
Pagina: 1