Toon posts:

Asus p5n32-e sli 680i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Asus p5n32-e sli 680i nu al een mooi tijdje. Mijn vraag is ook: Kan ik met dit mobo nog wel een tijdje de nieuwere Intel qc cpu's en de nieuwere video kaarten die volgend jaar uitkomen gebruiken op dit mobo ? MAX fsb is 1333

Kwa geheugen weer ik dat hij geen ddr3 ondersteund. Maar dat vind ik nog niet nodig.

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-05 19:55
}:| Miss een kijkje in je handleiding een idee? Voor alles wat ie ondersteund dat daar gewoon in staat?

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 21:27
De nieuwere CPU's worden op 45nm geproduceerd, wat jouw mobo ondersteunt.
Kijk anders eens hier: http://www.asus.com/produ...=0&model=1459&modelmenu=1

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Verwijderd

Topicstarter
SharpEdgeOne schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:26:
}:| Miss een kijkje in je handleiding een idee? Voor alles wat ie ondersteund dat daar gewoon in staat?
In de handleiding staat niets over toekomstige cpu's. Duhh

Verwijderd

Topicstarter
MaartehhM schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:30:
De nieuwere CPU's worden op 45nm geproduceerd, wat jouw mobo ondersteunt.
Kijk anders eens hier: http://www.asus.com/produ...=0&model=1459&modelmenu=1
Ahha thnx. Zo te zien kan ik nog wel een tijdje vooruit.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Dus je zegt eerst
In de handleiding staat niets over toekomstige cpu's. Duhh
en vervolgens blijk je zelf niet eens eerst op de site van de fabrikant gekeken te hebben. Rara, wat klopt hier niet ivm jouw eigen inzet? Je zit hier nu al vanaf 16 juli, je zou toch moeten weten dat zelf zoeken hier een vereiste is.

Met een beetje zoekwerk kon je zelf ook wel vinden dat de 45nm processors van Intel op een FSB van 1333MHz werken, wat netjes in de handleiding staat.

Verwijderd

Topicstarter
rof de lol

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:04
ik wil je topic niet kapen, maar: heeft de intel 680i nog steeds HDD corruptie problemen?

ik ben *nu* op zoek naar een mobo voor de 45 nm intels, en mn oog viel ook op de asussen met de 680i, omdat asus heeft aangegeven dat hun mobo ook 45nm ondersteunt (de andere fabrikanten zijn hier nog niet allemaal duidelijk over).Nadat ik las over hdd corruptie begin ik echter toch naar de P35 te neigen...terecht?

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Verwijderd

De P35 chipset is imho beter dan de 680i. Overclockt net zo goed, is vele malen zuiniger(30 watt in idle :| verschil). SLI is overgewardeerd en word in bijna alle gevallen toch niet gebruikt.

Kijk ook es naar gigabyte, die maken op dit moment super bordjes.(P35-DS4 bijv).
Pagina: 1