Zakelijke sip provider.

Pagina: 1
Acties:
  • 4.511 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

Ik ben op zoek naar een sip provider (of AIX) voor de zakelijke markt. Ik heb verschillende providers gevonden maar ik kan moeilijk inschatten hoe betrouwbaar ze zijn. Verder is het lang niet altijd duidelijk of de voip provider ook sip ondersteunt.

budgetphone.nl
Goede ervaring mee, kosten besparend. Maar de naam geeft mij niet echt het vertrouwen om er mijn zakelijke numers onder te gaan brengen. Verder bieden ze geen buitenlands numers aan.

belcentrale.nl
Richt zig op de zakelijke markt, kan er buitenlands nummers registreren. Is dochter van protagonist. En over zowel belcentrale.nl en protagonist vind ik negatieve ervaring (als wel positief).
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=494
http://www.webhostingtalk...lcentrale-ervaringen.html

12connect.com
Ook zakelijk gericht, ook buitenlandse nummers. Volgens mij alleen prepaid.

Bij elkaar vind ik het erg lastig om een zakelijke SIP provider te vinden, die een betrouwbare dienst aflevert.

Heeft iemand van jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet helemaal je vraag, maar had je ook dit al bekeken? Het is natuurlijk een totaaloplossing en ik weet niet eens of het aansluit bij wat je zelf in gedachten hebt. Toch maar even (niet als spam bedoeld overingens, het is toevallig ook mijn werkgever) de link die ik bedoel:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1260647 , Zakelijk IPB XL van KPN dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:48
budgetphone is het bedrijf achter alle buitenland kaarten, hebben een goede en snelle helpdesk en redelijk weinig downtime (9/10x keer eigen router die problemen geeft). Goede ervaringen mee, vandaar dat SSH Utrecht erop overgestapt is na een jaar evalueren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He Tasslehoff,

Ik heb wel naar KPN internetPlusBellen gekeken. Echter ondersteunen ze geen sip. Maar een of ander gesloten protocol (net zoals ze met imode, en hetnet deden). Mijn voorkeur gaat uit naar sip, (of AIX) zodat de koppeling met asterisk goed gaat werken.

Heb net naar xs4all voip gekeken, ziet er erg interessant uit. Heb mailtje gestuurd of ze ook voip aanbieden aan niet xs4all abonee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-08 14:05

Nic

Vrij

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:47:
Heb net naar xs4all voip gekeken, ziet er erg interessant uit. Heb mailtje gestuurd of ze ook voip aanbieden aan niet xs4all abonee's.
Ja, dat kan met het 'pack'-abonnement van XS4ALL, dat is onafhankelijk van je access-provider.
http://www.xs4all.nl/allediensten/pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-08 14:45

Skef

Ik scheer.me

Wij hebben zelf goede ervaringen met SpeakUp. Een zakelijke provider die niet alleen SIP's kan leveren, maar evt. ook met een hele Asterisk config er bij aan vast.

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eerder ook al gepost om te kijken of er werkelijke ervaringen waren van mensen/bedrijven die werken met belcentrale maar nog niemand tegen gekomen. Mocht ik wat horen dan laat ik het weten. Gr, Fer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 14:12
ik wilde klant worden bij belcentrale maar ondanks de tarieven op de site bleek dat als je meerdere nummers wil het toch even anders uitpakte. de prijs was in ieder geval ietsje hoger opeens toen ik ging bellen om wat vragen te stellen.
dus mijn nummer hangt nu bij budgetphone tot volle tevredenheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skef schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:55:
Wij hebben zelf goede ervaringen met SpeakUp. Een zakelijke provider die niet alleen SIP's kan leveren, maar evt. ook met een hele Asterisk config er bij aan vast.
Hier sluit ik me bij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:53
Ik heb goede ervaringen met VoipQ. Ze zijn een reseller van Breezz, wat weer van Unet is. Telefoonnummers zijn niet duur, gesprekskosten zijn oké (niet super goedkoop overigens) en op het eind van de maand krijg je een nette, uitgebreide factuur :)

Over SpeakUp heb ik ook zeer goede verhalen gehoord!

Met Belcentrale heb ik wel eens over en weer gemaild. De vragen die ik stelde werden niet goed beantwoord en het werd alleen maar vager voor me. Dat was voor mij een duidelijke nee.

[ Voor 22% gewijzigd door RobbertC op 22-10-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

www.voicetrading.com ??

is een onderdeel van betamax, deze is weer eigendom van voipbuster. erg stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

SpeakUP is erg duur voor de gesprekstarieven, ze termineren alles op het Tele2 netwerk

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik de SpeakUp en VoipQ websites niet een toonbeeld van betrouwbaarheid vind. Ben jij er al uit Bedge_85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:17:

12connect.com
Ook zakelijk gericht, ook buitenlandse nummers. Volgens mij alleen prepaid.
Zij hebben ook een zakelijke automatische incasso service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltiVec
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07 15:39
Misschien is Interoute One iets voor je? Ze rekenen geen start tarieven.
www.interouteone.com

Kan verder niemand ervaringen posten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:40
RobbertC schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:44:
Ik heb goede ervaringen met VoipQ. Ze zijn een reseller van Breezz, wat weer van Unet is. Telefoonnummers zijn niet duur, gesprekskosten zijn oké (niet super goedkoop overigens) en op het eind van de maand krijg je een nette, uitgebreide factuur :)
VoipQ, Belcentrale.nl en ook Callvoip.nl zijn alle drie resellers van Breezz en gebruiken dezelfde hosted telefooncentrale. Ik heb zelf voor Callvoip gekozen en kan daar alleen maar positief over zijn: goede, snelle communicatie en prima specs. Zie ook de shopreview van Callvoip/Tijdhof. Voip zoals voip moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek je retail of wholesale? Wat voor oplossing zoek je? Kijk eens op http://www.smiletele.com, we kunnen denk ik wel iets voor je doen, maar dan moet ik eerst even de oplossing weten die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar sip voor mijn bedrijf

Mochten jullie tips hebben.

Ik heb op dit moment xs4all, maar le op zij laten alleen 2 uitgaande gesprekken toe op je free medium account!

Ik heb gelezen dat voicetrading meerdere gesprekken toelaat, graag hoor ik hier meer over.
Heeft iemand goede ervaringen hiermee. Voor mij zijn ze het goedkoopst alleen de aanbetaling 500 Euro is hoog. Bel veel met frankrijk en via 1643 provider bel ik met 9ct start en 1 ct per minuut. Wil maximale winst maar ook voldoende kwaliteit. Voicetrading lijkt mij beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spammen hoeft dus niet.

[ Voor 89% gewijzigd door IEF op 26-07-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou geen zaken doen met Callvoip. Lijkt van de buitenkant heel wat, maar als het om service gaat dan laten ze het afweten. Heb wat hardware besteld. Maar de verzending gaat amateuristisch (wie verstuurt zijn spullen nu in een oude roggebrooddoosje en laat de klant nog betalen voor de verpakking). PAS OP: www.fritzshop.nl en www.tijdhof.nl zijn ook van hen. Zelfde ellende dus. NIET DOEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:40
Zie mijn reactie in het Fritzbox forum. Ik ben dit absoluut niet gewend van Callvoip/Tijdhof. Alleen maar positieve ervaringen. Voor de duidelijkheid: ik heb geen enkele band met Callvoip. Gewoon klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) Zelfde hiero

[ Voor 182% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

dsltv schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:51:
[...]

Ja, dat kan met het 'pack'-abonnement van XS4ALL, dat is onafhankelijk van je access-provider.
http://www.xs4all.nl/allediensten/pack
Moet zeggen dat ik dit een hele goede tip vind. Ben nu zelf op zoek naar 2 nummers voor mijn kantoor. Prive maak ik nu gebruik van XS4ALL basic. Ben er redelijk tevreden over. Alleen vind ik de prijs erg gortig worden als ik straks zowel thuis als op kantoor ADSL gebruik. Straks dus zowel op kantoor als thuis Telfort 20 mbit, en dan dus 9,95 voor XS4ALL pack. VOIP van XS4ALL gebruik ik inmiddels al een dik jaar. De laatste 1-2 maanden zelfs ook met een fax. Werkt allemaal prima.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1