Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb niet al te lang geleden een draadlozen muis+toetsenbordcombinatie aangeschaft, namelijk een Logitech Cordless Desktop EX 110. Helaas levert deze nogal wat problemen op. De muis doet het prima, maar met het toetsenbord lijkt iets mis te zijn. Enkel de multimediatoetsen blijken namelijk te werken, niet de alfanumerieke toetsen.
Op de Logitech site wordt aangegeven dat dit in de meeste gevallen wordt veroorzaakt doordat het toetsenbord op beveiligde modus staat en de usb ontvanger niet. De oplossing die zij hebben gegeven heb ik geprobeerd, maar dit leverde niets op.
Na een tijdje ploeteren heb ik even de nieuwste versie van SetPoint geïnstalleerd en het toetsenbord werkte plotseling. Dit duurde echter maar een paar uur aangezien op een gegeven moment de alfanumerieke toetsen steeds minder begonnen te werken. De ene keer werkten ze wel, dan weer niet.
Dus heb ik deze software weer verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en voor de zekerheid de usb ontvanger op een andere usb poort aangesloten. Hij werkte weer! Echter, ik werk op een laptop dus deze neem ik ook wel eens ergens anders mee naar toe, zonder dit toetsenbord en deze muis, maar met een andere wired logitech muis. Nu ik echter weer thuis ben en de laptop weer met het nieuwe toetsenbord heb aangesloten, wil deze met geen mogelijkheid meer werken. De multimedia toetsen werken prima, maar de rest werkt totaal niet en ik krijg ze niet meer aan de praat. Ik heb al geprobeerd de software meerdere malen te verwijderen en opnieuw te installeren, elke usb poort geprobeerd maar het heeft geen zin.

Is dit nu een geval van een kapot product of is er iets dat ik simpelweg over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveO
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-03-2020
Ik heb precies hetzelfde probleem. Af en toe begint het spontaan weer even te werken maar regelmatig komt het probleem terug.
Vista 32bit, nieuwste setpoint, batterijen ok. Functietoetsen werken dus wel, de rest niet. Connecten doet hij gewoon want het popupje van de connect verdwijnt zodra je de knop indrukt. Dat plannetje van de logitech-site werkt bij mij helaas ook niet...

Martijn hierboven misschien 2 jaar later de oplossing al gevonden?