Toon posts:

"Wat in week 42 het nieuws niet haalde''

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In een van de reacties onder het bericht over de release van Ubuntu 'Gutsy Gibbon' werden we er verder op gewezen dat we OpenSuse 10.3 niet op de voorpagina hebben gezet, wat volgens de betreffende poster de reden is dat Ubuntu wel, en OpenSuse niet populair is. Hoewel we dit uiteraard als een groot compliment zien, weten we op zo'n moment ook weer dat we scherp op moeten blijven letten. Ook lism kan daar natuurlijk bij helpen: die nieuwssubmit is er niet voor niks. Ook niet voor alles, trouwens: wil degene die
? :D Wat heb ik hier gemist? Is dat een typo? Ik heb niets met ubuntu ofzo... :P

redactieblog: Wat in week 42 het nieuws niet haalde

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nickname-grapje bij niet-ingelogde bezoeker

Een grap van de crew dus aangezien iedere ingelogde user zijn eigen nick zal zien staan. ;)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:19
je bent in een grapje van de schrijver getrapt, ze laten door middel van een script jouw username zien :P

[ Voor 0% gewijzigd door FouT op 22-10-2007 02:51 . Reden: zoals hierboven ja... ]

Verwijderd

Topicstarter
Wtf _O-

gewoon een verkapte submit eens wat meer truuc dus :D Maar ik voelde me wel ineens vereerd hoor ... Is nie lief met gevoelens spelen ;( :+

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 02:52 ]

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 02:51:
Wtf _O-

gewoon een verkapte submit eens wat meer truuc dus :D
maar een succesvolle, kijk de reacties maar eens onder de blog ;)

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:07
lism (My.Tnet Full abonnee)
Zomaar wat
Aantal berichten: 12.311
....
lism... Na al die tijd...

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik toch beter moeten weten niet? :P

Ik geloof dat ik ook wat nieuwssubmits gedaan had, maar ik las er 1-2-3 doorheen, en dan zie ik ineens mijn nickname daar staan... /me Wrijft oogjes open Ja mijn nick staat daar echt! maar er klopt niets van :?

:+

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lees de reacties eens die op niveau -1 staan? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.