Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Kan aan mij liggen, maareh, what's your point?
Dat dat gelul over /dev/null niet klopt 
ooooooooooooops
ooooooooooooops
ehhh, Heb jij ooit wel es achter en linux bak ofzo gezeten? rn (rm dus) is een commando
ja en alles wat je naar /dev/null gooit ben je kwijt, dus gooi een draadje naar /dev/null cya draadje, die ben je kwijt, is verwijderd. Doe in linux maar es mv file /dev/null en vind hem dan maar es terug!
Ja, daarom kun je niet zeggen 'verplaats naar rm' 
(Ik heb trouwens op het moment 4 Linux/BSD bakken, al een jaar of 3, dus ik weet wel een beetje waar ik het over heb)
(Ik heb trouwens op het moment 4 Linux/BSD bakken, al een jaar of 3, dus ik weet wel een beetje waar ik het over heb)
Op maandag 12 februari 2001 19:01 schreef Bigs het volgende:
Tuurlijk wel.. je verplaatst een forum naar /dev/null niet naar rm.
Waarom mv * /dev/null ipv rm * ??
(en ja ik doe m'n naam eer aan
Omdat mv * /dev/null stoerder staat als rm, that's why
find -exec rm {} \;
Nog stoerder
Ik dacht trouwens dat /dev/null m'n tapestreamer was, hoe moet je dan backups maken
Nog stoerder
Duurt alleen maar langer dan rm -rf /*Op maandag 12 februari 2001 22:41 schreef vink het volgende:
find -exec rm {} \;
Ook unlink is wel leuk... of filesystem read-only mounten en met de e2fs tools gaan spelen
/dev/nst0 of /dev/st0 zal je tapestreamer zijn...Nog stoerderIk dacht trouwens dat /dev/null m'n tapestreamer was, hoe moet je dan backups maken
/dev/null is het zeker weten niet en nooit geweest.
/dev/null 
Das bij mij m'n CDrommel
Das bij mij m'n CDrommel
Powered bij meergranenbrood.
Ik zal er maar niet te serieus op ingaanOp maandag 12 februari 2001 22:49 schreef ACM het volgende:
/dev/nst0 of /dev/st0 zal je tapestreamer zijn...
/dev/null is het zeker weten niet en nooit geweest.
LoL;-)
Powered bij meergranenbrood.
Op maandag 12 februari 2001 22:59 schreef vink het volgende:
Ik zal er maar niet te serieus op ingaanMaar het zijn bij mij /dev/rmt/0mn en /dev/rmt/1mn, ze hangen aan een ouwe Sun-bak met solaris. Naar /dev/null gaat wel een stuk sneller
Voorderest zal ik er ook maar niet te serieus op ingaan.
In linux is het dus /dev/stX of /dev/nstX voor scsi tapedrives, bij mij dus.
En idd, /dev/null is een stuk sneller dan zo'n vage onstream drive...
<a href=mailto:directie@hro.nl?subject=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/125302/1&body=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/125302/1 >:)</a>
gewoon naar /dev/null, /dev/null is een speciale backup-versneller, versnelt het backuppen echt veel.Op maandag 12 februari 2001 22:41 schreef vink het volgende:
Ik dacht trouwens dat /dev/null m'n tapestreamer was, hoe moet je dan backups maken
alleen de recovery geeft nog wel eens problemen
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Anoniem: 13874
Je vergeet nog 1 ding.Op dinsdag 13 februari 2001 01:17 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
gewoon naar /dev/null, /dev/null is een speciale backup-versneller, versnelt het backuppen echt veel.
alleen de recovery geeft nog wel eens problemen
Het comprimeert ook als een gek.
Scheelt echt enorm in tape-verbruik kan ik je vertellen:+
Pagina: 1