Weer eens een geweldig probleem ontdekt.
Afgelopen weekend LANparty gehad en het volgende ontdekt:
Bij Command and Conquer Tiberium Wars kon ik geen LAN multiplayer starten met Windows XP gebruikers (32 bit). Telkens als ik een multiplayer wilde starten zag niemand mijn game of kon ik niet joinen in een gemaakte game.
Ieder andere computer zag de games en elkaar wel behalve mijn spel.
Het betreft hier geen kopie of gecrackte game maar een gekocht exemplaar.
Natuurlijk dacht ik gelijk firewall maar die heb ik uitgezet. om er zeker van te zijn dat hij uit was heb ik ook de 'Windows Firewall' service uitgezet maar niets mocht baten om te kunnen spelen.
Single player spelen of een skirmish spelen was geen probleem.
Iemand suggesties of is dit een bekend probleem dan hoor ik het graag.
Ik heb gezocht op google voor dit probleem maar het enige dat ik kon vinden dat vista niet compatible is voor dit spel. Echter op andere sites zeggen ze dat dit geen enkel probleem is.
Voor de rest zie ik geen foutmeldingen.
Later nog met iemand BFME geinstalleerd en geprobeerd om te spelen (Multiplayer LAN) dit werkte echter ook niet. Flatout 2 en Call of Duty 2 werkte echter naar behoren.
Systeem:
Mobo: Asus Striker Extreme, drivers 15.08
GPU: MSI 8800GTS 640MB, drivers 163.69
Mem: 4GB RAM (4x1Gb)
Afgelopen weekend LANparty gehad en het volgende ontdekt:
Bij Command and Conquer Tiberium Wars kon ik geen LAN multiplayer starten met Windows XP gebruikers (32 bit). Telkens als ik een multiplayer wilde starten zag niemand mijn game of kon ik niet joinen in een gemaakte game.
Ieder andere computer zag de games en elkaar wel behalve mijn spel.
Het betreft hier geen kopie of gecrackte game maar een gekocht exemplaar.
Natuurlijk dacht ik gelijk firewall maar die heb ik uitgezet. om er zeker van te zijn dat hij uit was heb ik ook de 'Windows Firewall' service uitgezet maar niets mocht baten om te kunnen spelen.
Single player spelen of een skirmish spelen was geen probleem.
Iemand suggesties of is dit een bekend probleem dan hoor ik het graag.
Ik heb gezocht op google voor dit probleem maar het enige dat ik kon vinden dat vista niet compatible is voor dit spel. Echter op andere sites zeggen ze dat dit geen enkel probleem is.
Voor de rest zie ik geen foutmeldingen.
Later nog met iemand BFME geinstalleerd en geprobeerd om te spelen (Multiplayer LAN) dit werkte echter ook niet. Flatout 2 en Call of Duty 2 werkte echter naar behoren.
Systeem:
Mobo: Asus Striker Extreme, drivers 15.08
GPU: MSI 8800GTS 640MB, drivers 163.69
Mem: 4GB RAM (4x1Gb)