ik heb een dvd-recorder van LG. zo'n anderhalf jaar geleden gekocht. betreft de LG RH7900.
160 gb hdd Werkte perfect maar sinds kort neemt deze niet goed meer op.
als ik op de record knop druk dan neemt de recorder alles keurig op. Maar zodra ik timer record doe (instellen op een datum_tijd) dan neemt het apparaat maar 4 minuten en 1 seconde op. (04:01) , dus ik heb de fabrieks instellingen teruggezet, echter als ik nu bijvoorbeeld op kanaal 6 ander half uur wil opnemen dan wordt er precies 4 minuten en 1 seconde opgenomen. Daarna stop de LG recorder.
Heel irritant en het ergste is dat ik het niet verhelpen kan.
Ik heb nog genoeg ruimte op mijn hdd, dus dat is het niet. verder heb ik alle opties van de setup doorgenomen maar ik kan het niet vinden.
Ik hoop dat iemand een mogelijke oplossing/oorzaak voor me heeft.
groet uit Leeuwarden.
160 gb hdd Werkte perfect maar sinds kort neemt deze niet goed meer op.
als ik op de record knop druk dan neemt de recorder alles keurig op. Maar zodra ik timer record doe (instellen op een datum_tijd) dan neemt het apparaat maar 4 minuten en 1 seconde op. (04:01) , dus ik heb de fabrieks instellingen teruggezet, echter als ik nu bijvoorbeeld op kanaal 6 ander half uur wil opnemen dan wordt er precies 4 minuten en 1 seconde opgenomen. Daarna stop de LG recorder.
Heel irritant en het ergste is dat ik het niet verhelpen kan.
Ik heb nog genoeg ruimte op mijn hdd, dus dat is het niet. verder heb ik alle opties van de setup doorgenomen maar ik kan het niet vinden.
Ik hoop dat iemand een mogelijke oplossing/oorzaak voor me heeft.
groet uit Leeuwarden.