Toon posts:

Office 2004

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag office 2004 voor mac aanschaffen als student.

Nu kan ik in de apple store krijgen:
Microsoft Office for Mac Student and Teacher Edition 150 euro
En op surfspot.nl
MS Office 2004 for Mac Professional (SL) NL 47 euro

Dus een prijsverschil van 100 euro.
Mijn vraag is dan ook: wat is het verschil tussen deze twee versies?
Ik zie op de Microsoft site namelijk alleen de eerste versie staan.

Er is nu ook een actie:
" Als u tussen 25 september 2007 en 31 maart 2008, één of meer van de onderstaande Engelstalige of Nederlandstalige
Microsoft Office 2004 for Mac -producten koopt, heeft u recht op het/de overeenkomstige Nederlandstalige Microsoft Office
2008 voor Mac product(en). "

En daar staat alleen de Microsoft Office for Mac Student and Teacher Edition 2004 bij als versies die daar voor in aanmerking komen.

Dus ik moet wel die versie aanschaffen voor 150 euro wil ik straks 2008 krijgen?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Op de website van Microsoft staat een mooi overzicht. Bij de Professional versie krijg je er Virtual PC erbij, waar je met een Intel Mac niks aan hebt.

De gratis upgrade naar Office 2008 geldt inderdaad allleen voor de Standard versie en de Student and Teacher versie.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Je kan ook wachten tot (als het uberhaubt zo is) Office 2008 in studentenvorm beschikbaar wordt op Surfspot. Ik kan zelf software kopen bij Slim! (Office 2004 kost daar 48 euro) en zij hebben mij verteld dat de kans groot is dat zij Office 2008 gaan verkopen voor een vergelijkbaar bedrag. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor snelle reactie!..

Ik gebruik nu iwork, alleen dat werkt niet altijd lekker samen met office van microsoft. Dit als ik bijvoorbeeld een verslag maak met iemand anders die office heeft.

Uiteindelijk heb ik dus een office versie voor mn mac nodig.

Nu nog kiezen tussen:
Nu 150 euro betalen voor office 2004 bij applestore en dan straks versie 2008 gratis krijgen.

Of

Totdat mac office 2008 uit is die keren dat ik bijv samen met iemand anders verslag maak mn pc gebruiken met office. En hopen dat als mac office 2008 uit is er een versie op surfspot komt voor 47 euro en op die manier 100 euro besparen. Alleen weet ik niet zeker of dat de prijs wordt op surfspot. En moet ik straks alsnog 150 euro neertellen.

klein dilemma....

Verwijderd

Topicstarter
Frietsaus schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:16:
Je kan ook wachten tot (als het uberhaubt zo is) Office 2008 in studentenvorm beschikbaar wordt op Surfspot. Ik kan zelf software kopen bij Slim! (Office 2004 kost daar 48 euro) en zij hebben mij verteld dat de kans groot is dat zij Office 2008 gaan verkopen voor een vergelijkbaar bedrag. :)
lol.. jouw reactie komt tijdens het typen van mn reactie op het eerste bericht.

well.. als ze jou vertelt hebben dat de kans groot is dat 2008 ook voor een soortgelijk bedrag wordt verkocht wacht ik denk ik.. in ieder geval voorlopig..

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 16:56
Openoffice geen optie ondertussen??
Als het alleen voor verslagen maken is zie ik geen probleem ;)

Wat zijn jou wensen aan office 2004??

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Compatibiliteit schijnbaar met (Windows) Office. Ook voor mij DE reden om Microsoft Office te gebruiken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus al Iwork en dat vind ik heerlijk werken.

Alleen zijn er soms gevallen dat dat programma niet goed samen werkt met office, (.doc layout ander etc... en met excel bestanden gaat het in numbers vaak helemaal mis). Dus ik wil voor die gevallen het programma hebben dat zo goed mogelijk werkt met .doc .excel etc en dat lijkt me office zelf :).

geen idee hoe Openoffice openoffice tov Iwork en office..................

maar office lijkt mij de meest veilig optie

Verwijderd

Topicstarter
lol.. frietsaus is me alweer voor :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:48:
lol.. frietsaus is me alweer voor :p
Misschien toch eens Neo office proberen.
http://www.neooffice.org/neojava/nl/index.php
Is een gratis altenatief voor office van microsoft, dus als het niet bevalt kun je altijd nog naar MS. Zoniet, bespaar je 140 euro :)

Werkt precies hetzelfde als MS office. Is in het nederlands verkrijgbaar, komen steeds updates voor vrij (en dus hopelijk steeds minder fouten) en je kunt documenten opslaan als MS office 97 document.
Gebruik het zelf nu ruim een jaar en heb nog nooit echte problemen gehad tijdens het uitwisselen met windows MS office documenten.
Ik maak trouwens vaker een PDF van een bestand dan dat ik het word document of exel document verstuur. Handiger en ze kunnen er niets in aanpassen. Kan appleworks ook als PDF exporteren??

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 01:21:
[...]
Kan appleworks ook als PDF exporteren??
Jup.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:11
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 01:21:
[...]

Misschien toch eens Neo office proberen.
http://www.neooffice.org/neojava/nl/index.php
Is een gratis altenatief voor office van microsoft, dus als het niet bevalt kun je altijd nog naar MS. Zoniet, bespaar je 140 euro :)

Werkt precies hetzelfde als MS office. Is in het nederlands verkrijgbaar, komen steeds updates voor vrij (en dus hopelijk steeds minder fouten) en je kunt documenten opslaan als MS office 97 document.
Gebruik het zelf nu ruim een jaar en heb nog nooit echte problemen gehad tijdens het uitwisselen met windows MS office documenten.
Ik maak trouwens vaker een PDF van een bestand dan dat ik het word document of exel document verstuur. Handiger en ze kunnen er niets in aanpassen. Kan appleworks ook als PDF exporteren??
97 is niet altijd met nieuwere office versies te openen kan ik uit ervaring zeggen, er is nu geloof ik wel een update voor (in 2007 standaard??) maar als je ook op openbare computers werkt heb je daar vaak niks aan.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik zou op dit moment echt even wachten met de aanschaf van Office 2004. Microsoft heeft aangegeven dat ze in januari met 2008 komen. Deze heeft universele binarie. Geen emulatie.

Er van uitgaande dat je een intel mac hebt. :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

office 2004 werkt in iedergeval behoorlijk traag op mijn macbook, ben echt aan het wachten op 2008. verder werkt het allemaal prima, gebruik zelf vooral word, excel en entourage.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-02 07:36
Sterker nog print to pdf zit al sinds 1 van de eerste versies van osx ingebouwd. overal waar je kan printen kan je exporteren naar pdf.
Pagina: 1