Maak een shortcut of batchfile met:
Zie start /? (in een cmd-window) voor meer opties
code:
1
| start /belownormal <programma> |
Zo scherp als een voetbal!
als het je eigen programma is (programming forum he
), je kan ook gewoon met een Windows API call je thread priority aanpassen (C# Thread.Priority, C(++) SetThreadPriority)
-niks-
Wat heeft dit met PRG van doen? In PRG hebben we het over (zélf) programmeren; daar zie ik niets van terug in je post. Zie daarvoor ook Waar hoort mijn topic?.
Afgaande op je (erg karige) informatie uit je startpost vermoed ik dat je het hier hebt over Windows software (en dus een Windows OS) en dan denk ik dat je topic beter tot z'n recht komt in WOS.
PRG >> WOS
Afgaande op je (erg karige) informatie uit je startpost vermoed ik dat je het hier hebt over Windows software (en dus een Windows OS) en dan denk ik dat je topic beter tot z'n recht komt in WOS.
PRG >> WOS
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Mijn fout ik wist het namelijk niet zeker en ik had inderdaad de FAQ moeten lezen.
het betreft hier inderdaad Windows (xp home) en het is een bestaand programma namelijk CS 1.6(hl.exe)
het betreft hier inderdaad Windows (xp home) en het is een bestaand programma namelijk CS 1.6(hl.exe)
Verwijderd
Niet alleen de Ts zal je hier dankbaar voor zijn, ik ook !Reptile209 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:22:
Maak een shortcut of batchfile met:
code:
1 start /belownormal <programma>
Als ik start /LOW Steam.exe -applaunch 10 doe dan start CS 1.6 maar dan is het in taakbeheer nog altijd normaal en geen laag
Pagina: 1