Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Code-tags doen raar in FF2.0.0.8

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Sinds FF ge-update is naar 2.0.0.8 doen de code tags raar; nu weet ik 99.9% zeker dat dit (dus) aan FF te wijten is; maar ik vermeld het toch maar even.

Voorbeeldje:
[Mysql] Complexe query (meer-op-meer relatie) 5 tabellen

Op -0:14, -0:10, -0:08, -0:04

Ik heb het probleem geconstateerd op verschillende PC's op verschillende locaties en allemaal FF2.0.0.8. Als je een paar keer flink "op en neer" klikt door de pagina verdwijnt het probleem ook 'spontaan'.

Anyway; het ligt dus waarschijnlijk aan FF. Ik meld het puur to be sure.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Persoonlijk heb ik daar al langer last van :) .

DM!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
JHS schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:57:
Persoonlijk heb ik daar al langer last van :) .
Vreemd; heb je het in FF? En welke versie dan?
Ik heb er t/m 2.0.0.7 nooit last van gehad; en zeker niet zoals op -0:14 dat er spontaan her en der grijze blokken verschijnen over een andere post heen ofzo.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Die grijze blokken viel me laatst ook op, dat was eerder niet zo :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Ja, in Fx, en hoe lang zou ik eerlijkgezegd niet weten, al maandenlang iniedergeval :) .

DM!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 17:07
2.0.0.4 hier, en ik zie in het aangegeven topic ook een grijze balk (verdwijnt na het wisselen van 2 tabjes, en het aanwijzen van de datum-van-post :?)

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Ik heb er geen last van als ik 25ppp heb ingesteld. Zodra ik 100ppp instel ontstaat het probleem hier ook. Op één of andere manier gaat firefox dus de mist in bij veel posts.

FF 2.0.0.8 onder Vista.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Niet bij veel posts, maar bij veel code-blokken op 1 pagina volgens mij (hoewel dat vaak samenhangt natuurlijk :P)

Het blijft gewoon een renderbug (ik heb er met 50ppp overigens weinig last van) en dat soort dingen zijn lastig op te lossen zonder meteen voor een heel andere oplossing qua markup of script te kiezen. Ik ben al een tijdje niet tevreden over het in/uitklap script voor code-blokken omdat de initialisatie een behoorlijk clientside performance-drain is. Het staat derhalve al op mijn watch-list om bij de volgende layout nog eens naar te kijken.

Intentionally left blank

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

* BalusC doet ook gelijk een duitje in de zak. Hier heb ik inderdaad ook langer dan vandaag last van :) Al sinds FF 2.x eigenlijk. Ik had het ook gegooid op een soort renderbug van FF, want het is niet 100% reproduceerbaar. Ik surf op GoT met 100ppp, for the sake that.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

de volgende layout
:o

Overigens, helpt het resizen van je browser venster al (al is het maar met 1px)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Laat ik dan maar tegendraads zijn en melden dat ik met Firefox 2.0.0.8 geen rare fratsen zie, en dat met een GPRS verbinding..

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:26
Al een andere stylesheet geprobeerd?
Geen problemen hier met FF 2.0.0.6 en silver blue.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ik snap er geen drol meer van; andere templates gaan allemaal goed, dan de stylesheets:
Beige - Fout
Grijs - Fout
Nightlife - Goed
Blauw - Goed
Blauw/Grauw - Goed
Vintage - Fout
Mariekeroze - Goed
Maar het valt me op dat het nu in de Beige soms wel en soms niet goed gaat :? Terwijl het voorheen altijd fout ging...

Over mij

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

renderbugs zijn ook gewoon onvoorspelbaar ;)

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Firefox 2.0 wordt niet erg veel meer gebruikt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.