There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Vreemd; heb je het in FF? En welke versie dan?
Ik heb er t/m 2.0.0.7 nooit last van gehad; en zeker niet zoals op -0:14 dat er spontaan her en der grijze blokken verschijnen over een andere post heen ofzo.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
FF 2.0.0.8 onder Vista.
Het blijft gewoon een renderbug (ik heb er met 50ppp overigens weinig last van) en dat soort dingen zijn lastig op te lossen zonder meteen voor een heel andere oplossing qua markup of script te kiezen. Ik ben al een tijdje niet tevreden over het in/uitklap script voor code-blokken omdat de initialisatie een behoorlijk clientside performance-drain is. Het staat derhalve al op mijn watch-list om bij de volgende layout nog eens naar te kijken.
Intentionally left blank
de volgende layout
Overigens, helpt het resizen van je browser venster al (al is het maar met 1px)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Geen problemen hier met FF 2.0.0.6 en silver blue.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Beige - Fout
Grijs - Fout
Nightlife - Goed
Blauw - Goed
Blauw/Grauw - Goed
Vintage - Fout
Mariekeroze - Goed
Maar het valt me op dat het nu in de Beige soms wel en soms niet goed gaat
Over mij
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()