Zoeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 20:14
GoT blijft een handig medium voor soft- en hardware problemen maar ik wil toch even wat kwijt.
Ik stuit steeds vaker na het zoeken op trefwoorden op 'hits' van topicstarters die een probleem hadden dat al eerder besproken is.
Nu is er niets mis mee om die topicstarter daar op te wijzen maar kan zo een topic niet verwijderd worden?
Nu krijg ik dus steeds vaker dat ik eerst door allerlei topics met reacties moet worstellen zoals ''dit is al eerder gepost, dit topic word gesloten''
Ik denk dan, het is net zo een kleine moeite om naast de topicstarter te wijzen op zijn tekort geschoten eigen inbreng ook het antwoord op zijn probleem te geven.
Of in iedergeval een link naar dat vorige topic waarin zijn probleem al eens aan de orde is geweest.
Niet alleen voor de topicstarter zelf maar ook voor al die mensen die later dat topic tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het zou inderdaad wel fijn zijn als die resultaten weggelaten konden worden.
Misschien een optie om gesloten topics te filteren? B) nodig
Of bij het sluiten een optie voor de mod om aan te geven dat het topic absoluut niet relevant is waardoor je hem bij het zoeken onderaan de lijst krijgt?
Het probleem hiermee is dan dat de bestaande topics niet meegenomen zijn.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 13:51

Zoefff

❤ 

Wat je nu al kan doen is bij 'Soort topic' aangeven om alleen in open topics te zoeken. Dat scheelt wellicht al een hele hoop :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 20:14
Zoefff schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:54:
Wat je nu al kan doen is bij 'Soort topic' aangeven om alleen in open topics te zoeken. Dat scheelt wellicht al een hele hoop :)
Oh ok die optie heb ik eigenlijk over het hoofd gezien. Dat zal idd al heel veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Vaak neemt een moderator in een sluitmessage wel een verwijzing naar de search of faq op om iemand op weg te halen. Je kan je echter denk ik wel voorstellen dat bij zaken die vaak langskomen dat wat vermoeiend wordt en het achterwege blijft :) . Zoals gesuggereerd kan je in dat soort gevallen de gesloten topics niet meenemen.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En voor veel problemen is er niet 1 kant en klare oplossing, maar zul je moeten gaan troubleshooten (neem de topics over niet startende systemen). Daarin zul je niet een standaard antwoord vinden, omdat dat er vaak niet is. En dat zijn topics die je helaas wel tegen zult komen, maar dat is meer omdat het veel voorkomt.
Dus wat dat betreft sluit ik me aan bij de voorgangers, dus niet zoeken in gesloten topics.
Pagina: 1