Zero power ram? Bedoel je niet flash of eeprom?
Als je met Google zoekt op Zero power ram krijg je aardig wat resultaten. Er zijn diverse soorten Zero power ram en is volgens mij gewoon soort flash achtig iets maar bedoeld voor flipperkasten.
Als je wil dat we je helpen, verwachten we toch iets meer info van jou. Er is wellicht kennis genoeg aanwezig om wat jij "zero power ram" noemt na te maken met onderdelen die wel bekend zijn bij EL-ers, maar dan willen we wel van jou weten wat het allemaal doet.
Als het puur gaat om het kopen van "zero power ram", zie ik niet in waarom je hiervoor een topic opent, google is je vriend, en jij weet wellicht meer van flipperkasten dan de gemiddelde EL-er.
Als het puur gaat om het kopen van "zero power ram", zie ik niet in waarom je hiervoor een topic opent, google is je vriend, en jij weet wellicht meer van flipperkasten dan de gemiddelde EL-er.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Ik zou eerder denken (ipv flash/eeprom) dat ze met 'zero power ram' NVRAM bedoelen? Die bestaat hoofdzakelijk in 2 soorten: battery powered SRAM (met een batterijtje in de behuizing van de geheugenchip) en SRAM gecombineerd met NVM op 1 chip, die bij power loss de ram in nvm dumpt.
Verder is er nog ferroelektrisch, magnetisch, en evt PCM geheugen maar deze 3 soorten zijn zo marginaal dat't me zou verwonderen moesten ze die gebruiken
Verder is er nog ferroelektrisch, magnetisch, en evt PCM geheugen maar deze 3 soorten zijn zo marginaal dat't me zou verwonderen moesten ze die gebruiken
Sja, zonder typenummer en dergelijke kunnen we hier compleet niets, en je topicstart is lang niet uitgebreid genoeg om te snappen waar je nou precies naar op zoek bent: niet iedereen hier heeft een glazen bol waardoor ze de binnenkant van je flipperkast kunnen zien. Ga eerst eens zelf op zoek (pak Google es, voer het typenummer in bij Farnell of loop met het chippie naar je locale electroboer) en als je er dan nog niet uit komt, kan je volgens de regels van de policy het nog es proberen.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()