Windows update pagina laad niet onder Win2000

Pagina: 1
Acties:

• DrDeathhand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-02 21:41
Beste Tweakers,

Misschien heb ik iets gemist de afgelopen tijd maar ben net achter gekomen dat bij mij in iedergeval de windows update pagina niet wil laden onder windows 2000.

Ik heb hier 2 machines die draaien onder windows 2000. Een machine die al heel lang hier op loopt, andere machine die ik net "nieuw" (oude celeron van 2001) van iemand heb gekregen om te installeren voor mijn schoonouders. Ik kwam er achter dat daar dus al windows 2000 stond, dus ik ging even standaard onderhouds dingen doen waaronder Windows Update. Maar wat gebeurt er, Windows Update page wil gewoon niet laden. Als ik dus windows update aanklik dan krijg ik gewoon een blanko pagina, onderaan de balk kan ik zien dat hij de pagina probeerd te laden maar daarna krijg ik de melding van de pagina kan niet geladen worden.

Ik dacht van nou misschien is het wel deze win2000 installatie, dus ik heel 2000 opnieuw geinstalleerd, weer windows update geprobeerd maar ZIP nada niks. Toen op de pc geprobeerd die ik al HEEL lang hier heb staan met windows 2000 maar ook niks. Oww en al deze win2000 installaties zijn met SP4.

Ik heb wel gehoord dat microsoft geen ondersteunig meer leverd aan windows 2000 maar zelfs met win98 kan ik nog windows update te down om in iedergeval de laatste updates die gemaakt zijn naar binnen te halen.

Mijn vraag is

1. Hebben meer mensen hier last van???
2. Is er een manier om dit op te lossen of is het gewoon dat windows update onder 2000 niet meer werkt?