ik ben van plan om 1 x 256 mb cas 2 geheugen van dane te kopen, dankzij mijn lieve baas krijg ik deze ook nog eens voor inkoopsprijs, maar wat zijn jullie ervaringen met dit geheugen? op hoeveel Mhz bleef het geheugen stabiel?
Geen ervaring maar ik weet wel dat het erg goed geheugen is, cas2 133mhz zal wel op 150 cas2lopen denk ik, als dat niet lukt zal 150cas3 toch (zeker) wel gaan.
Persoonlijk heb ik er nog nooit van gehoord, totdat ik een keer in pricewatch keek. Nog nooit in een test gezien, geen persoonlijke ervaring ermee. Misschien zegt dat genoeg ?
"Commercie kills the scene" - I-f
Nee dat zegt niet genoeg Final Frontier, het is zeker goed geheugen, met infinion of andere merk chips. (hangt van de lading af)
Heb het zelfde geheugen maar.
En het loopt lekker en ziet er zeer goed
uit in de afwerking.
Veel slechter geheugen gehad van M-tek oem
dat was volgens mij door een scholier in elkaar gezet.
En dat zag er niet uit leek wel een misser in die reeks van de afvalbak of zo
maar die kon ik weer door verkopen aan een collega.
Gekocht bij www.europc.nl
maar dat kosten zelfs nog 154,- piek inclusief verzendkosten en bij www.hardware.nl
had ik dane-elec voor slecht 150 piek inclusief verzendkosten
En het loopt lekker en ziet er zeer goed
uit in de afwerking.
Veel slechter geheugen gehad van M-tek oem
dat was volgens mij door een scholier in elkaar gezet.
En dat zag er niet uit leek wel een misser in die reeks van de afvalbak of zo
maar die kon ik weer door verkopen aan een collega.
Gekocht bij www.europc.nl
maar dat kosten zelfs nog 154,- piek inclusief verzendkosten en bij www.hardware.nl
had ik dane-elec voor slecht 150 piek inclusief verzendkosten
Heb 128meg gekocht bij Narwal(ook van Dane Elec dus) en bleek Micron te zijn 
Loopt nu op 146fsb cas2 en zou denk ik nog wel hoger kunnen(150fsb volgens die andere)
Kopen dus!
Loopt nu op 146fsb cas2 en zou denk ik nog wel hoger kunnen(150fsb volgens die andere)
Kopen dus!
Verwijderd
Kep vanmiddag mijn bestelde 256mb corsair 133mhz cas2 gehaald voor 429 bij narwal (effe fietsen maar dan ook geen porto
)
Draait nu op 153 (4/3 * 115) op cas2 zonder problemen!
Draait nu op 153 (4/3 * 115) op cas2 zonder problemen!
Mo als je wil weten hoe hoog die dimm echt kan moet je eens langs komen. Mijn 550E kan makkelijk boven de 160 fsb.
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Pagina: 1