Hey,
Na een hele tijd op standaard te draaien ben ik nu toch van plan iets meer uit mijn pc te halen.
Mijn configuratie is:
Intel Core 2 Duo E6400
GigaByte Moederbord GA-965P-DS3
Corsair TWIN2X 1024A-6400 cas5
Corsair TWIN2X 2048-6400C4DHX cas4
Samsung HDD SpinPoint T166 x2
Als koeling heb ik een Freeze pro 7 en natuurlijk 2 fans in me kast.
Mijn probleem is als volgt, als ik mijn fsb probeer te veranderen in de bios en dan weer op te starten boot me pc niet. Het maakt ook niet uit of ik de fsb naar beneden zet of omhoog hij wil gewoon niet meer booten na de verandering.
Bij mijn moederbord zat ook een programmatje Easy Tune 5, hiermee kan je ook de fsb omhoog zetten en dit wil ook aardig tot 350mhz ongeveer maar als ik dan opnieuw opstart zet hij hem vervolgens weer op de default instellingen neer.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe of wat ik wel moet doen.
Thx,
jeNno
Na een hele tijd op standaard te draaien ben ik nu toch van plan iets meer uit mijn pc te halen.
Mijn configuratie is:
Intel Core 2 Duo E6400
GigaByte Moederbord GA-965P-DS3
Corsair TWIN2X 1024A-6400 cas5
Corsair TWIN2X 2048-6400C4DHX cas4
Samsung HDD SpinPoint T166 x2
Als koeling heb ik een Freeze pro 7 en natuurlijk 2 fans in me kast.
Mijn probleem is als volgt, als ik mijn fsb probeer te veranderen in de bios en dan weer op te starten boot me pc niet. Het maakt ook niet uit of ik de fsb naar beneden zet of omhoog hij wil gewoon niet meer booten na de verandering.
Bij mijn moederbord zat ook een programmatje Easy Tune 5, hiermee kan je ook de fsb omhoog zetten en dit wil ook aardig tot 350mhz ongeveer maar als ik dan opnieuw opstart zet hij hem vervolgens weer op de default instellingen neer.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe of wat ik wel moet doen.
Thx,
jeNno