Toon posts:

PS3 beeld instellen. Hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem. ik heb gisteren pro soccer evolution gekocht voor de ps3 alleen wanneer ik het spel speel trilt de beeld, als ik zeg maar de met de bal ga rondlopen dan gaat de beeld traag.

ik heb een phillips 37pfl9732 lcd tv (het is een 1080p). ik heb de ps3 aangesloten via de scart. ik moest de ps3 versie veranderen naar 1.90 i.v.m. dat ik anders de spel niet kon spelen.

ik heb bij beeld instellingen scart aansluiting gekozen en daarna staat 517p ofzo uit, maar PAL staat aan. en verder heb ik een aantal combinaties geprobeerd maar dat lukt ook niet.

weten jullie waar het aan kan liggen? scheelt een hdmi kabel veel? en hoe kan instellen dat die 1080p moet laten zien?

b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 17:07
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:05:
Hallo, ik heb een probleem. ik heb gisteren pro soccer evolution gekocht voor de ps3 alleen wanneer ik het spel speel trilt de beeld, als ik zeg maar de met de bal ga rondlopen dan gaat de beeld traag.

ik heb een phillips 37pfl9732 lcd tv (het is een 1080p). ik heb de ps3 aangesloten via de scart. ik moest de ps3 versie veranderen naar 1.90 i.v.m. dat ik anders de spel niet kon spelen.

ik heb bij beeld instellingen scart aansluiting gekozen en daarna staat 517p ofzo uit, maar PAL staat aan. en verder heb ik een aantal combinaties geprobeerd maar dat lukt ook niet.

weten jullie waar het aan kan liggen? scheelt een hdmi kabel veel? en hoe kan instellen dat die 1080p moet laten zien?

b.v.d.
Dit had je misschien beter in het PS3 topic kunnen posten, maar enfin. Ja, een HDMI kabel is een wereld van verschil! Vooral met die televisie van jou is het gewoon doodzonde om de PS3 op de scartaansluiting te gebruiken. Als je je PS3 met een HDMI kabel aansluit dan kun je in het beeldscherminstellingen-menu kiezen voor resoluties hoger dan de door jou genoemde 576i. Dus ook 1080p :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefferke
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 11:19
koop een hd kabel en doe het via die kabel dan heb je er nooit last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle support :D