Toon posts:

Netwerk driver LAN weg

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik voor het eerst bedraad internet (eerst altijd draadloos).
Maar ik denk dat ik nog ergens een LAN driver moet installeren, ik heb op de mobo-cd gezocht maar ik zie hem er echt niet bij staan. Want als ik de netwerk kabel er in prik dan heeft hij geen internet, ook zie ik nergens het icoontje van die 2 beeldschermpjes.

Weet iemand waar ik nu moet gaan zoeken?

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:18

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Je zou op de site van je moederbord kunnen kijken.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• BillyC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-10-2025
Heb je de onboard LAN-optie (in bios) wel aanstaan op je mobo?

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-02 13:09
Ik zou eerst eens kijken of hij in Windows wel aan staat. Ga hiervoor naar Netwerkverbindingen (kun je vinden in Control Panel) en kijk of je LAN verbinding aan of uit staat.
Anders kun je ook nog in (Control Panel > Systeem > Hardware > Apparaatbeheer) kijken of er een probleem is met je LAN kaart. In dat geval staat er geloof ik een geel vraagtekentje op.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hoe heb je eea voor de rest geconfigureerd dan? Heb je een DHCP server in je netwerk? Staat je netwerkkaart goed geïnstalleerd?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:23:
Weet iemand waar ik nu moet gaan zoeken?
Het is gebruikelijk hier dat je in ieder geval vermeld welke Windows versie je het over hebt.
Dat zetten we hier in de topictitel namelijk.

Daarnaast mis ik de heel essentiele info die jij makkelijk kan vinden door je moederbord-documentatie op te zoeken, namelijk over welke hardware je het precies hebt.

Eigenlijk kunnen we stellen dat je topic op deze manier geen enkel nut heeft, want je zegt helemaal niks waarmee je geholpen zou kunnen worden.

Lees de Windows Clients - Policy nog eens door over wat we hier van een goede topic verwachten?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.