Toon posts:

Toekomst Playstation 3

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De bluray speler van de Playstation 3 heeft volgens mij zeer en zeker toekomst vanwege de 50 GB opslagcapasiteit die het mogenlijk maakt om de game ontwikkelaars meer ruimte te bieden en vooral als er meer games worden gemaakt met een qualiteit van Ful HD 1080p.
Als je kijkt in het verleden met gameconsole,s dan zie je toch van gamecasette,s / CD rom / DVD ,s / en nu dan de Bluray speler , dus zal het heus niet bij de DVD blijven zoals de Xbox 360 heeft en lopen zij straks achter met de techniek.
Metal Gear Solid 4 maakt straks al gebruik van die grote ruimte op de bluray speler.
Als ik straks een gameconsole koop is het toch een Playstation 3 vanwege de toekomst van de nieuwe gegeratie games die nog moeten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 16:13
Wat is je vraag/discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:44
En waarom plaats je dit dan niet gewoon in het playstation topic? Ik zie geen punt in je tekst behalve dan dat jij een playstation 3 wilt kopen. Nou gefeliciteerd.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 14:11
Tuurlijk ga je achterlopen als je als fabrikant aan het DVD formaat blijft vasthouden, vraag is alleen wanneer implimenteer ik de nieuwe techniek? Ik denk persoonlijk dat Sony net iets te vroeg is geweest met het blu-ray wat tot een moeizame start heeft geleid. Ik denk echter wel dat de Playstation zeker nog een toekomst heeft en dat de moeizame start snel zal worden vergeten....mits de aangekonidigde titels ook allemaal uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschil is dat Microsoft gewoon een XBox met ingebouwde HD speler kan uitbrengen als dat formaat nodig is en een beetje populair / betaalbaar. En voor de mensen met een oudere box is nu al een externe HD speler beschikbaar.

Op die manier hoeft Microsoft dus niet achter te lopen en kunnen ze nu toch een goedkope XBox aanbieden. Dat is waar Sony oa de mist in is gegaan, Blu-ray is op dit moment nog niet nodig maar brengt wel veel nadelen met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:00:
Verschil is dat Microsoft gewoon een XBox met ingebouwde HD speler kan uitbrengen als dat formaat nodig is en een beetje populair / betaalbaar. En voor de mensen met een oudere box is nu al een externe HD speler beschikbaar.
Ik denk niet dat MS dat snel zou doen. Ten eerste zou je daarmee bijna iedereen die nu de 360 al heeft mee benadelen, omdat zij dan verplicht zijn een externe HD-DVD speler te kopen. En ten tweede zou dit de kostprijs van een 360 omhoog drukken en daarmee zou ie misschien wel duurder worden als de PS3. En dat is wel het laatste wat MS wil denk ik :P
Op die manier hoeft Microsoft dus niet achter te lopen en kunnen ze nu toch een goedkope XBox aanbieden. Dat is waar Sony oa de mist in is gegaan, Blu-ray is op dit moment nog niet nodig maar brengt wel veel nadelen met zich mee.
Ik vind het prima dat Sony voor Blu-Ray is gegaan. En mocht het er voor films niet helemaal doorkomen, dan kunnen ze er nog altijd games op uitbrengen. Bij de 360 is het momenteel zo dat als HD-DVD flopt, je met een nutteloze externe speler zit...

Momenteel ziet het er beter uit voor Blu-Ray, maar het kan zomaar opeens omslaan heb ik het idee. Met MS aan de zijde van HD-DVD kunnen er altijd onvoorspelbare dingen gebeuren (zoals een tijd geleden de exclusieve deal met Paramount waar MS naar het schijnt 150 miljoen voor neergelegd heeft).

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 21-10-2007 14:05 ]

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1