Ik heb 2 servers te weten
- Windows 2000 Advanced server met Altn Mdaemon (mail in maildir formaat)
- CentOS 4 Server met Sendmail/Dovecot/Squirrelmail/Mailscanner (mail in maildir formaat)
Nu heb ik gemigreed van Windows 2000 naar CentOS4
- Mailboxen aangemaakt voor alle users
- Ingelogt op FTP met de betreffende users
- Alle mail geupload vanaf windows naar centos
- Inloggen met squirrelmail geeft alle mail goed weer
Als ik nu echter met imap mn mail ga ophalen dan is alle mail die ik op 20-10-2007 heb geupload volgens dovecot binnengekomen op die datum. En de rest op 11-10-2007 (sorry ben niet zo snel met migreren)
Nu heb ik directories gesynchroniseerd met Total Commander en die meld ook dat de filedatum bij het synchroniseren wordt aangepast. En dat is nu ook mijn probleem. Maar hoe los ik dit op ?
Zijn er nu oplossing waarmee ik alle mails kan lezen en opnieuw kan wegschrijven op de datum die ze origineel hadden?
- Windows 2000 Advanced server met Altn Mdaemon (mail in maildir formaat)
- CentOS 4 Server met Sendmail/Dovecot/Squirrelmail/Mailscanner (mail in maildir formaat)
Nu heb ik gemigreed van Windows 2000 naar CentOS4
- Mailboxen aangemaakt voor alle users
- Ingelogt op FTP met de betreffende users
- Alle mail geupload vanaf windows naar centos
- Inloggen met squirrelmail geeft alle mail goed weer
Als ik nu echter met imap mn mail ga ophalen dan is alle mail die ik op 20-10-2007 heb geupload volgens dovecot binnengekomen op die datum. En de rest op 11-10-2007 (sorry ben niet zo snel met migreren)
Nu heb ik directories gesynchroniseerd met Total Commander en die meld ook dat de filedatum bij het synchroniseren wordt aangepast. En dat is nu ook mijn probleem. Maar hoe los ik dit op ?
Zijn er nu oplossing waarmee ik alle mails kan lezen en opnieuw kan wegschrijven op de datum die ze origineel hadden?
[ Voor 4% gewijzigd door raymonvdm op 21-10-2007 11:46 ]