Vodafone LIVE

Pagina: 1
Acties:
  • 2.539 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn TYTNII werkt niet met de webpagina van Vodafone Live terwijl ik daarvoor wel betaal. Via Vodafone wisten ze mij te vertellen dat ze hier niet echt een goed antwoord op kunnen geven en dat ik maar moet wachten totdat Vodafone het toestel ondersteund.

Als ik het webadres wsp://live.vodafone.com intik op mijn browser dan komt ie met de volgende foutmelding.

De pagina kan niet worden weergegeven of gedownload omdat de verbinding is verbroken. Controleer de verbinding opnieuw en probeer het opnieuw.

Wie kan mij hier een antwoord op geven=

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 11:22 . Reden: graag verplaatsen naar deel 3 HTC TYTN II ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20

Mad_Demon

de dokter

Probeer het eens met http://live.vodafone.com

Staan je APN instellingen wel goed?

[ Voor 30% gewijzigd door Mad_Demon op 21-10-2007 21:46 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Instellingen staan goed, het is iets wat mijnsiziens beveiligd is in de ROM van HTC. De Vodafone 1615 (brand Vodafone) werkt wel gewoon op de LIVE pagina. De verkoper heeft dit ook niet eerder gezien of van gehoord. Ben mss de enige die van Vodafone icm HTC gebruik maakt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20

Mad_Demon

de dokter

Het komt vaker voor dat unbranded smartphones niet werken op Live! omdat er blijkbaar iets in de ROM is aangepast. Kan me nog herinneren van de Motorola V525 die naar een V600 werd geflashed dat die ook niet met Live! werkten. Daar moest toen in de firmware het een en ander aangepast worden. Als ik het goed begrijp heb jij een unbranden toestel dus?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook even getest en heb het zelfde probleem. Alle andere sites werken wel maar Vodafone Live helaas niet met de TyTN2.

Even een andere vraag. Wanneer ik Vodafone Blox Internet instel en ontvang via Exchange mijn push mail op mijn TyTN2 gaat dat dan ook uit dezelfde bundel als Vodafone Blox Internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:06:
Ik heb het ook even getest en heb het zelfde probleem. Alle andere sites werken wel maar Vodafone Live helaas niet met de TyTN2.

Even een andere vraag. Wanneer ik Vodafone Blox Internet instel en ontvang via Exchange mijn push mail op mijn TyTN2 gaat dat dan ook uit dezelfde bundel als Vodafone Blox Internet?
Ja en die andere vraag kan hier: HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:17:
Mijn TYTNII werkt niet met de webpagina van Vodafone Live terwijl ik daarvoor wel betaal. Via Vodafone wisten ze mij te vertellen dat ze hier niet echt een goed antwoord op kunnen geven en dat ik maar moet wachten totdat Vodafone het toestel ondersteund.

Als ik het webadres wsp://live.vodafone.com intik op mijn browser dan komt ie met de volgende foutmelding.

De pagina kan niet worden weergegeven of gedownload omdat de verbinding is verbroken. Controleer de verbinding opnieuw en probeer het opnieuw.

Wie kan mij hier een antwoord op geven=
Klopt, de certificaten zijn niet geinstalleerd die je nodig hebt voor de Vodafone site. Hier is nog geen oplossing voor behalve dan dat je een vodafone rom moet installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke andere vraag?
Wanneer ik Vodafone Blox Internet instel en ontvang via Exchange mijn push mail op mijn TyTN2 gaat dat dan ook uit dezelfde bundel als Vodafone Blox Internet?

Dit gaat toch over Vodafone Live dus dacht stel de vraag in deze topic
Pagina: 1