Ik kijk zojuist in de stats van GF en zie tot mijn verbazing dat onze grootste member niet meer vermeld staat. Op de koop toe is DPC overall van plek 23 naar 48 gedonderd!
kzag het.. het gaat om itsme, op www.dcypher.net/stats/TeamMembers.asp?team=1408&cid=2 kun je zien dat ie nog wel in de lijst staat maar dat ie op 0 staat
kzal effe contact opnemen met dcypher.net om te vragen wat er aan de hand is
kzal effe contact opnemen met dcypher.net om te vragen wat er aan de hand is
Misschien hebben ze weer Dcypher lopen hacken
, dat was toch pas ook al gebeurt?
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
ik heb dus gemaild en dit was de reply
anders zijn we flink wat output kwijt
hopelijk doet ie het dus wel eerlijkThe usage was highly suspect of cheating. The user has contact us and we working with him. If this was done in error, we will put the blocks back in.
Later
Chris
het is gelukkig al weer opgelost schrok me de pleuris toen ik thuis kwam , zo maar 0 , gelijk dcypher gemailt , ze waren bezig met dupe checks , gelukkig alles uitkunnen leggen hoe ik aan zo'n mooi aantal kom en dat hij nog 8x zo veel kan verwachten , dit vond hij erg leuk om te horen en ging later op de middag was 2 uur bij hem het herstellen en we krijgen de units terug
nog even met hem verder gebabbeld over dcypher2 , dit gaat een stuk beter worden
Zucht
nog even met hem verder gebabbeld over dcypher2 , dit gaat een stuk beter worden
Zucht
iets met lenzen
Wat een brakke Engels is dat zeg!Op maandag 12 februari 2001 19:09 schreef Sequence het volgende:
ik heb dus gemaild en dit was de reply
[..]
hopelijk doet ie het dus wel eerlijk
Chris Charrison heeft het beloofd , dus ik geloof hem wel het zou vannacht geregeld worden
iets met lenzen
itsme = Morpheus_at_work????
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
jahaaaOp dinsdag 13 februari 2001 11:26 schreef Mobster het volgende:
itsme = Morpheus_at_work????
sorry dubbele post
iets met lenzen
Verwijderd
Maar goed, het volgende nachtje is alweer voorbij en als ik goed kijk sta je er nog niet tussen toch?
heb je er al wat meer van gehoord, Morpheus?
groet.
heb je er al wat meer van gehoord, Morpheus?
groet.
het is dus maar de vraag of itsme eerlijk aan zijn blokjes komt, hij heeft iig geen toestemming voor het gebruik van de pc's vandaar dat Dcypher hem uit de stats had gehaald..
ik heb een gesprek gehad met Dcypher waarin hij goed heeft uitgelegd hoe het zat, en itsme had ondertussen alle buffers al verwijderd
"omdat ie het zat was" 
nu gaan we dus zonder hem verder, erg jammer.. maar binnenkort komt er wel een GF-hitparade om het een beetje goed te maken
ik heb een gesprek gehad met Dcypher waarin hij goed heeft uitgelegd hoe het zat, en itsme had ondertussen alle buffers al verwijderd
nu gaan we dus zonder hem verder, erg jammer.. maar binnenkort komt er wel een GF-hitparade om het een beetje goed te maken
I don't get it? Heeft Morpheus nou gecheat of heeft ie 'alleen maar' PC's gebruikt van mensen die het niet wisten?
Anyways jammer in ieder geval en een aderlating voor DPC Gamma Flux (waar de stats er overigens alweer uit liggen
)
Anyways jammer in ieder geval en een aderlating voor DPC Gamma Flux (waar de stats er overigens alweer uit liggen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
het is gewoon gezeur omdat het aantal zo groot is , want chris kan niet rekenen
er draaide in die 2 weken in de test-situatie , waarvan alleen 2 beheerders afwisten 120 gf clients en 2 proxies , deze leverde per uur zo'n 55 units per client op
dus 120 * 55 * 24 = 158400 units * 14 dagen
maar zoveel heeft hij niet gered , hij zat net iets over de 1miljoen units heen ongeveer 1,1 , maar goed chrisje deed daar moeilijk over nou jammer dan , sequence als je iets quote doe het dan goed , ik heb gezegd ik stop met dit gezeur over die blockjes en ga gewoon verder met 4 a 5 pcs dus een outputje van 2-3k per dag , hoger zal het wel niet worden , dus blijf wel gf-en , maar zonder de output van die 120 pcs zie ondertussen al weer een paar weken in gebruik zijn
may the gf be with us
er draaide in die 2 weken in de test-situatie , waarvan alleen 2 beheerders afwisten 120 gf clients en 2 proxies , deze leverde per uur zo'n 55 units per client op
dus 120 * 55 * 24 = 158400 units * 14 dagen
maar zoveel heeft hij niet gered , hij zat net iets over de 1miljoen units heen ongeveer 1,1 , maar goed chrisje deed daar moeilijk over nou jammer dan , sequence als je iets quote doe het dan goed , ik heb gezegd ik stop met dit gezeur over die blockjes en ga gewoon verder met 4 a 5 pcs dus een outputje van 2-3k per dag , hoger zal het wel niet worden , dus blijf wel gf-en , maar zonder de output van die 120 pcs zie ondertussen al weer een paar weken in gebruik zijn
may the gf be with us
iets met lenzen
pff.. jij bent ook zo makkelijk te quoten itsme, krijg je als je 3 verschillende verhalen verteld..
[slotje]
[slotje]
Verwijderd
Ik vind de uitleg van Itsme heel plausibel, als 2 systeembeheerders dit met testsystemen doen wie is dan Chris Harrison wel om te bepalen dat dat niet in orde is.
Belachelijk als je het mij vraagt!!!
Je zou haast gaan denken dat ProcessTree bang is om in gehaald te worden door "a new team on the block"
Belachelijk als je het mij vraagt!!!
Je zou haast gaan denken dat ProcessTree bang is om in gehaald te worden door "a new team on the block"
Pagina: 1