Toon posts:

Laptop ansluiten op tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wil mij laptop FS amilo pi 1536 met een Ati X1400 videokaart aansluiten op mijn tv.

Ik heb dus een S-video kabel gekocht naar scart.
Die heb ik aangesloten op mijn laptop naar mijn JVC breedbeeld tv.
ik heb hem op het goede av zender gezet.
Als ik dan naar de instellingen van mijn videokaart ga en autodetect screens doe dan ziet hij de tv ook. elke keer als ik daar op druk zie ik ook mijn tv beetje flickeren.
Aleen ik krijg geen beeld op mijn tv :'(

Wie kan mij helpen?

Gr,

me.

Verwijderd

Ctrl F11 wel lukken denk ik.. dan doet hjij het scherm verplaatsen... kan ook een ander functie toets zijn.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Na het detecteren van de TV, zul je de videokaart ook moeten vertellen dat hij beeld moet geven op de TV. Natuurlijk wel voorzien van de juiste resolutie (alles boven de 800x600 vind mijn TV niet leuk).
Wat zegt de handleiding van Fujitsu Siemens ervan?

Verwijderd

Ja bij de resolutie instellingen ook een vinkje zetten bij " het bureaublad naar dit beeldscherm uitbreiden"

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:39

lasharor

7 december 2004

@hierboven, Beeldscherm uitbreiden wil zeggen dat je een extra beelscherm hebt, dus een dual setup. Volgens mij wil de ts dat niet.

Verwijderd

Nee hoor, ik heb zelf een Toshiba laptop met een GO 7300. deze heeft ook een 2e vid uitgang en Svideo. Maar de TV word gezien als extra monitor dus moest ik ook bij Svid het vinkje zetten bij uitbreiden. En ik moet ook deze weer weghalen om hem weer uit te zetten.

Maar natuurlijk kan het bij elke laptop weer anders zijn. Ik denk zelf dat de TS de uitbreiding niet aan heeft staan of dat de resolutie te hoog staat.

Verwijderd

Topicstarter
iemand ??
Pagina: 1