Ik heb een LG shine en heb daarvoor een micro SD kaart gekocht. Deze past echter niet in telefoon zoals op Internet (en boekje) aangegeven staat in de telefoon. De kaart zou ingevoerd moeten worden met tekst (op kaartje) gericht naar de camera kant, maar bij mij past hij alleen ondersteboven (?) en dan wordt het geheugen niet herkend. Is dit een bekend probleem?
Als ge 'm er ondersteboven insteekt werkt hij zeker niet 
Misschien moet ge wat druk erop zetten? Mijn MicroSD gaat er ook niet vlotjes in in mijn S710, ik moet 'm eerst wat erinduwen, en dan gaat t wel
Misschien moet ge wat druk erop zetten? Mijn MicroSD gaat er ook niet vlotjes in in mijn S710, ik moet 'm eerst wat erinduwen, en dan gaat t wel
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Dat van ondersteboven had ik zelf ook al door ;-). Ik heb best wel wat kracht gebruikt, maar de micro SD kaart gaat er niet geheel in, max. voor 3/4. Meer kracht lijkt me niet zinvol, want dan breekt de kaart. Heb ik een maandagochtend model of zijn er meer mensen met dit probleem....?
Snake schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 09:39:
Als ge 'm er ondersteboven insteekt werkt hij zeker niet
Verwijderd
vraag even een merge met je andere topic aan 
//hmmz kan ik zelf ook wel even
anyway, ik heb het net even nagekeken in het boekje, het staat er nogal dubbelzinnig. als je een telefoon van achter ziet betekent "onderkant" natuurlijk ook iets anders.
in ieder geval, zo moet het:
-contactjes aan de kant van je simkaarthouder, tekst aan de kant van het display
-de kant van de contactjes moet eerst naar binnen.
en dan moettie het doen:P
anyway, ik heb het net even nagekeken in het boekje, het staat er nogal dubbelzinnig. als je een telefoon van achter ziet betekent "onderkant" natuurlijk ook iets anders.
-contactjes aan de kant van je simkaarthouder, tekst aan de kant van het display
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 12:54 ]
Hoe te mergen weet ik niet, maar ik heb je bericht gelezen. IDD is het een SDHC kaart van Sandisk. Heb ik nou de verkeerde gekocht
?
Het kaartje gaat op de manier die jij beschrijft geheel in de telefoon (maar op het plaatje in het boekje staat het anders), maar geheugen wordt niet gezien...
Het kaartje gaat op de manier die jij beschrijft geheel in de telefoon (maar op het plaatje in het boekje staat het anders), maar geheugen wordt niet gezien...
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:53:
vraag even een merge met je andere topic aan
Ik keek toevallig laatst op de website van de lg shine. Daar staat bij de specificaties: Extern geheugen (Micro SDTM / alleen 2.5G).
Is dat kaartje van jou dan wel 2.5G?
Ik weet niet of het klopt enzo, maar dat staat dus bij de specificaties. In de gecachde versie van de handleiding kon ik het iig niet vinden...
Is dat kaartje van jou dan wel 2.5G?
Ik weet niet of het klopt enzo, maar dat staat dus bij de specificaties. In de gecachde versie van de handleiding kon ik het iig niet vinden...
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Als het een SDHC is zit daar de fout. Voor zover ik weet zijn er nog geen telefoons die SDHC kaartjes ondersteunen. Een normale MicroSD heb je nodig.
De TyTN2 geloof ik wel, maar bon, daar is de TS niets mee.Jimster schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:15:
Als het een SDHC is zit daar de fout. Voor zover ik weet zijn er nog geen telefoons die SDHC kaartjes ondersteunen. Een normale MicroSD heb je nodig.
TS moet gewoon (een ietwat zichzelf respecterende winkel doet dat) zijn kaartje gaan omruilen
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Vergeet niet dat SD kaartjes vaak in blister-verpakkingen worden verkocht, veel winkels nemen dan (terecht) niet zomaar terug, als het product niet defect is.Snake schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:18:
[...]
De TyTN2 geloof ik wel, maar bon, daar is de TS niets mee.
TS moet gewoon (een ietwat zichzelf respecterende winkel doet dat) zijn kaartje gaan omruilen
Ik zet het hier maar even neer aangezien avsambeek zijn emailadres niet openbaar heeft...
ik heb wel intresse in zijn kaartje voor in mijn tytn 2 maar zou dan wel graag willen weten over welk kaartje we het hebben, dan kun jij gewoon weer een nieuwe kopen
mail maar op stefanscuric (apenstaartje) hotmail (dot) com
ik heb wel intresse in zijn kaartje voor in mijn tytn 2 maar zou dan wel graag willen weten over welk kaartje we het hebben, dan kun jij gewoon weer een nieuwe kopen
Het is een Micro SDHC kaartje van 4 GB. De LG telefoon ondersteund alleen Micro SD en dus heb k het verkeerde type gekocht. Ik heb al een mail naar de verkoper gestuurd. Mocht ik het niet kunnen ruilen dan biedt ik het je te koop aan (zie mail).
stefans schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:21:
Ik zet het hier maar even neer aangezien avsambeek zijn emailadres niet openbaar heeft...
Pagina: 1