Hotmail probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 554 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Jaja, ik weet het: Hotmail sucks! Ik heb een .Mac account, maar heb nog steeds een oude hotmail account die ik af en toe controleer en gebruik voor wat kleine dingen. Ik ben fan van Mac hoor :P

Ik heb bij Hotmail gekozen dat hij mijn email en password onthoudt. Nu gaat hij naar Hotmail en blijft hij 3 verschillende pagina's om en om laden terwijl ik een wit scherm heb. Hij krijgt hem niet te pakken lijkt het wel. Toen ik handmatig inloggen had deed hij het nog. Ik heb trouwens MSN waarop ik nu mijn .Mac account gebruik. Het kan best zijn dat hij daarom niet kan inloggen op Hotmail ofzo. Of kan ik ergens bij Safari instellen dat hij weer om het inloggen vraagt?

Verwijderd

Probeer het eens met een andere browser (Camino/Firefox). Soms werken bepaalde scripts niet in Safari namelijk.

• FerdiV
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:05:
Probeer het eens met een andere browser (Camino/Firefox). Soms werken bepaalde scripts niet in Safari namelijk.
Ja maar dan kan ik dus nooit meer op Safari naar Hotmail, wil gewoon dat hij weet dat ik weer handmatig wil invullen. Kwil ook geen third parties installen :P

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als daar het probleem zit kun je waarschijnlijk gewoon het cookie weggooien.

• FerdiV
Laat maar, tis al gelukt via cookies. Kon deze eerst niet vinden. Bedankt iig!

[ Voor 85% gewijzigd door FerdiV op 20-10-2007 22:48 ]

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

FerdiV schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:40:
Laat maar, tis al gelukt via cookies. Kon deze eerst niet vinden. Bedankt iig!
Wat heb je gedaan om dit op te lossen?
Ik krijg telkens deze melding:
Windows Live ID is om een van de volgende redenen niet beschikbaar vanaf deze site:
Er is mogelijk een probleem opgetreden op de site.
De site is geen lid van Windows Live ID.
U kunt:

U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites of services van Windows Live ID of het later op deze site opnieuw proberen.
Safari 3.0

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2025

Suaver

jokecoat

Same here. Verwijder je cookies en voila 't werkt weer.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

aah thanks.
~ Bibliotheek, Cookies, Cookies.plist.

Gek, alleen hotmail weigert.
(hoewel, hyves doet het nu ook beter)

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-01 14:05
Ik had precies hetzelfde probleem. Kon met geen mogelijkheid meer in hotmail komen op OSX. Hij bleef maar redirecten, en naa een minuut ofzo kreeg ik een foutmelding.

Verwijderd

Ik zat ook met hetzelfde probleem, maar is nu opgelost!
weeraanmelden schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:07:
aah thanks.

Gek, alleen hotmail weigert.
(hoewel, hyves doet het nu ook beter)
offtopic:
Ik gebruik Safari 2.0.4 en daarmee heb ik nog wel problemen met Hyves, bijvoorbeeld de zoekfunctie, Bij iedere zoekopdracht valt hij uit.

Verwijderd

Bij mij is het probleem nu weer terug.

• Afdak
  • Laatst online: 11-08-2024
weeraanmelden schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:07:
Mooier: in Safari voorkeuren (Beveiliging>Toon cookies) kun de cookies beheren, en per stuk/aantal/geheel verwijderen.

• Suaver

Suaver

jokecoat

Afdak schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:37:
[...]

Mooier: in Safari voorkeuren (Beveiliging>Toon cookies) kun de cookies beheren, en per stuk/aantal/geheel verwijderen.
Ja, ik kan ze nu elke keer weer verwijderen, schiet niet op. Als ik weer op hotmail ben geweest en sluit de browser, moet ik weer die cookies verwijderen.

• Afdak
Sluit de browser dan niet; en zet de Mac ook niet af. Als je het ding dagelijks gebruikt, is dat nergen voor nodig.

• Suaver

Suaver

jokecoat

Afdak schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:56:
Sluit de browser dan niet; en zet de Mac ook niet af. Als je het ding dagelijks gebruikt, is dat nergen voor nodig.
Ja doe ik ook niet, alleen dat venster zorgt daar al voor. Dus niet gelijk geheel Safari afsluiten.

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Afdak schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:56:
Ik gebruik m'n auto elke dag, voortaan maar aan laten staan? Ik gebruik m'n voordeur elke dag, voortaan maar open laten?

Je koopt voor duizend(en) euro's een computer, dan mag je verwachten dat het werkt. Moet je niet met zo'n lullige oplossing komen :+

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08-2025
Gebruik dan firefox met addon cookiesafe. In cookiesafe geef je aan dat hotmail alleen tijdens sessie cookie mag bewaren en klaar is je probleem. geef gelijk je firefox een safari-uiterlijk en maak er je defaultbrowser van. safari zou verboden moeten worden.

safari is immers net als Internet Explorer, wordt zonder te vragen meegeleverd, dus weg ermee zou ik zeggen, tegen apple zou iedereen dezelfde bezwaren moeten uiten over meegeleverde software als men tegen microsoft doet

[ Voor 31% gewijzigd door Mar2zz op 25-10-2007 12:52 ]

• Afdak
Mar2zz, jou opmerking in de tweede alinea raakt kant noch wal; je hebt het probleem met Windows/IE niet helemaal begrepen, geloof ik...

@Baquelappe: de beeldspraak met de voordeur is niet correct; de meeste Mac gebruikers laten hun Mac altijd aan of in sluimer.
Maar hierin heb je gelijk: het is meer een beetje een laffe 'work around' dan dat het een oplossing geeft. Soms moet dat dan maar even.

• Suaver

Suaver

jokecoat

Nog steeds slaat je antwoord _helemaal_ nergens op. Het is geen "work around", nadat je de cookies weggegooid hebt, en je bezoekt één maal hotmail, staan dergelijke cookies er weer wat er mij van weerhoudt om op hotmail te kunnen inloggen.

Excuses als 't klote overkomt, niet de bedoeling.

[ Voor 12% gewijzigd door Suaver op 03-11-2007 20:00 ]

• Afdak
Sorry hoor, ik trek me al terug.
Veel plezier met je Hotmail.

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Het is heel simpel, log gewoon uit als je klaar bent met hotmail. Dit is de enige simpele tijdelijke oplossig, totdat microsoft het cookie weer normaal bakt zoals deze vroeger was.

Dit werkt voor mij al voor zolang als het gezeur bij hotmail aanwezig is.
Pagina: 1