8800GTS 2 schermen verschillende resolutie VISTA

Pagina: 1
Acties:

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 11:27
Hallo.

ik zal beginnen met het uitleggen van mijn doel en dan het probleem waar ik tegen aan loop

ik wil mijn plasma TV dmv de DVI aansluiten op mijn pc en dan op de TV windows media centre gebruiken.
mijn besturingsysteem is Vista home premium 32bit en gebruik de laatste WHQL drivers en Ntune van Nvidia.

in Ntune kan ik kiezen uit klonen, buroblad uitbreiden en onafhankelijk
van die 3 opties krijg ik alleen beeld op mijn secondairy screen (de plasma tv) via de optie "buroblad uitbreiden)
de andere 2 opties wil Ntune niet pakken...

probleem is alleen dat mediacentre dus op mijn 22ich tft monitor blijft.. ook als ik de plasma tv als primairy instel..

ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken, is het Ntune, of Vista of de videokaart?.
Ntune is niet perfect en ook niet icm Vista dat weet ik.
maar ik wou toch weten of dit een veel voorkomend probleem is
mischien dat er meer mensen moeite mee hebben..

ik het SLI natuurlijk wel uit staan want ik weet dat dat niet werkt. dual screen en SLI

• teamacc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 19:43
ntune werkt niet goed samen met vista

Goed koper is duurder dan slecht koper

• murky123
dankje voor die opmerking maar dat had ik zelf in mijn startpost ook al gezet.. hier heb ik dus niets aan..

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:11

Croga

The Unreasonable Man

murky123 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:53:
dankje voor die opmerking maar dat had ik zelf in mijn startpost ook al gezet.. hier heb ik dus niets aan..
De vraag blijft dan open staan: Waarom gebruik je het dan? Als je weet dat het niet goed samenwerkt met Vista?
De drivers van je videokaart zouden normaal meer dan genoeg moeten zijn om de setup te maken die jij wilt.

• murky123
ik heb het zelf gelukkig weten op te lossen door het progje ultramon te installeren...
versie 3.0 beta.
werkt perfect.
als ik nu met mijn afstandsbediening mediacentre wil aanzetten verschijnt het nu ook idd op mijn plasmatv en niet meer op mijn monitor....