Virtuele server software

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• kryptonite88
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2021
Ik zag een tijdje geleden een advertentie van een webhost bedrijf wat ook deticated servers verhuurde maar dan in virtuele vorm dus bijv. 3 virtuele servers op 1 machine dit leek mij leuk om thuis ook op te stellen maar weet ik niet wat er voor software nodig is om dit te doen misschien dat 1 van jullie dit weet?

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 21:57

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

vmware, XEN ofzo

gewoon googlen

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kryptonite88 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:21:
Ik zag een tijdje geleden een advertentie van een webhost bedrijf wat ook deticated servers verhuurde maar dan in virtuele vorm dus bijv. 3 virtuele servers op 1 machine dit leek mij leuk om thuis ook op te stellen maar weet ik niet wat er voor software nodig is om dit te doen misschien dat 1 van jullie dit weet?
Spiek even in de meuktracker: vandaag een update voor VirtualBox en gister voor VMWare. Met beide kan je virtuele machines draaien. Ik weet niet of ze ook server-OSen ondersteunen, maar daar is natuurlijk makkelijk achter te komen. Een beetje zoeken kan geen kwaad.....

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Maar nog (net) geen helpdesk gevalletje

vergeet vpc van microsot natuurlijk niet.

Maar in welke omgeving moet hij draaien staat niet bij ....

Iperf

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
en natuurlijk Virtual Server, ook 100% gratis, maar dan moetje wel eerst 2003 server installed al hebben enzo.....

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

kryptonite88 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:21:
Ik zag een tijdje geleden een advertentie van een webhost bedrijf wat ook deticated servers verhuurde maar dan in virtuele vorm
Dan heb je het over Linux Virtual Servers, en da's iets heel anders dan wat de posters boven mij als suggestie aanbieden.

Zet eerst voor jezelf eens op een rijtje wat je precies wil doen en ga je dan inlezen over de verschillende virtualisatie-vormen die beschikbaar zijn.
Dan kan je tenminste een keuze maken die ergens op gebaseerd is :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Wat alt-92 zegt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.