Ik zag een tijdje geleden een advertentie van een webhost bedrijf wat ook deticated servers verhuurde maar dan in virtuele vorm dus bijv. 3 virtuele servers op 1 machine dit leek mij leuk om thuis ook op te stellen maar weet ik niet wat er voor software nodig is om dit te doen misschien dat 1 van jullie dit weet?
Spiek even in de meuktracker: vandaag een update voor VirtualBox en gister voor VMWare. Met beide kan je virtuele machines draaien. Ik weet niet of ze ook server-OSen ondersteunen, maar daar is natuurlijk makkelijk achter te komen. Een beetje zoeken kan geen kwaad.....kryptonite88 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:21:
Ik zag een tijdje geleden een advertentie van een webhost bedrijf wat ook deticated servers verhuurde maar dan in virtuele vorm dus bijv. 3 virtuele servers op 1 machine dit leek mij leuk om thuis ook op te stellen maar weet ik niet wat er voor software nodig is om dit te doen misschien dat 1 van jullie dit weet?
Maar nog (net) geen helpdesk gevalletje
vergeet vpc van microsot natuurlijk niet.
Maar in welke omgeving moet hij draaien staat niet bij ....
vergeet vpc van microsot natuurlijk niet.
Maar in welke omgeving moet hij draaien staat niet bij ....
en natuurlijk Virtual Server, ook 100% gratis, maar dan moetje wel eerst 2003 server installed al hebben enzo.....
Dan heb je het over Linux Virtual Servers, en da's iets heel anders dan wat de posters boven mij als suggestie aanbieden.kryptonite88 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:21:
Ik zag een tijdje geleden een advertentie van een webhost bedrijf wat ook deticated servers verhuurde maar dan in virtuele vorm
Zet eerst voor jezelf eens op een rijtje wat je precies wil doen en ga je dan inlezen over de verschillende virtualisatie-vormen die beschikbaar zijn.
Dan kan je tenminste een keuze maken die ergens op gebaseerd is
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()