Toon posts:

7300 GT TV-OUT

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb problemen met mijn TV-OUT, ik heb jullie grote faq doorgelezen maar die hielp me niet verder, het probleem is:
Ik kan de TV niet selecteren het is alsof hij hem gewoon niet ziet, en in de nvidia control pane kan ik ook niks vinden
weten jullie hoe dit moet ?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Hardware specs?

Bij gebrek aan een nVidia kaart om mee te testen gooi ik het op "force TV detection" als optie die aan moet. Zit iig wel op mijn ATI kaart en meen die functie op m'n GF4Ti gehad te hebben...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Die functie zit er idd op maar die haalt ook niet veel uit

specs:

RAM: 1GB ram
Proces: P4 3 ghz
MOBO: Asrock p4i65g
Beeldplank: http://www.prijsvergelijk..._7300_gt_256mb/specs.html
Drivers beeldplank: 163.71 WHQL (September 28, 2007) (oude doen hetzelfde)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 18:37 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Hoe sluit je de boel aan op je TV? Wat voor kabels, zitten er adapterstukjes tussen, etc etc

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
ingang pc:

Afbeeldingslocatie: http://img342.imageshack.us/img342/8035/svideo9xb.jpg

Op de tv gaat het via een scart naar die uitgang.

Hij gaat naar de pc van TULP naar dit tussenstukje Afbeeldingslocatie: http://www.techexcess.net/images/products/composite-s-video-cable_medium.jpg

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:15
zeer waarschinlijk krijg je met dat tussenstukje nog zwartwitbeeld ook, maar dat doet er verder nu nog niet toe...

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Verwijderd

Topicstarter
is wel kleur heb dat kopel stuk bij een kameraad weg en daar gaf die kleur.

UPDATE:
De opties staan er eindelijk bij in de Nvieuw, alleen reageerd dat nog steeds niet :(

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 23:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
bumpje ^^

Verwijderd

Topicstarter
laatste bumpje dan maar :(

Verwijderd

een screenshot kan wonderen doen.

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01 06:12

Cio

zie je wel 2 monitoren bij het tabblad instellingen? Je geeft echt verdomd weinig info over wat je wel ziet namelijk.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dit zie ik, maar de opties reageren niet, zet hem wel op dual display of clone maar geen beeld :(

Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a88/Greenjedi/zo.jpg

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14
Het signaal uit de videokaart kan s-video zijn en composite. Meestal worden deze twee tegelijk uitgezonden door de s-video aansluiting. Jouw verloopkabeltje doet vervolgens niks met het S-video signaal, maar gebruikt alleen het composite signaal. Composite is een alweer wat verouderd signaal en geeft vrij vaak problemen (in elk geval meer dan s-video).

Het kan dus zijn dat óf je videokaart geen composite verzend over s-video óf er is geen goede compatibiliteit tussen je videokaart en TV. Ik heb in het verleden ook veel problemen gehad met composite signaal, op de ene TV werkt het wel, op de andere weer totaal niet.

Mooiste oplossing is eigenlijk om gewoon s-video signaal te gebruiken, dus zonder verloopkabel, maar gewoon van s-video naar s-video. De kwaliteit is dan ook veel beter dan bij composite, maar dit moet je TV natuurlijk wel ondersteunen.

Heeft je TV een svideo aansluiting? Of ondersteund deze svideo over scart? (S-video aansluiting op je tv is waarschijnlijk 4-polig)

SRK35ZS-W

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12
Wat ik wel een paar keer heb meegemaakt, is dat het helpt als je de computer opstart als deze aan de TV is gekoppeld met de kabel.

Heb een soortgelijk ook al met TV's gehad. In windows zag je niks, reboot erover en ineens werd het scherm herkend.

Misschien een poging waard.

Richard

Verwijderd

Topicstarter
De tv heeft idd svideo alleen is het uiteinde van de kabel scart, het reboot met kabel heb ik al geprobeerd ook een koude start hielp niet.

Wat ik ook vaag vind is dat die in de screen HDTV zegt, maar dat is het niet, of hoort dit ?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 11:48 ]

Pagina: 1