[Xbox 360] Kan computer niet benaderen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:04
Sinds deze week ben ik de trotse eigenaar van een Xbox 360.
Heb deze aangesloten op mijn laptop om media te delen
Echter, krijg ik het niet voor elkaar in combinatie met windows media player.
Daar staat gewoon mijn complete mp3 verzameling, in de mediabibliotheek.
Maar als ik kies voor media delen, dan kan ik dat media delen aanvinken. Dan gaat die even aan het laden en dan zou ik daarna moeten kiezen met wie/wat ik het wil delen. Maar dat scherm komt niet te voorschijn.

Dan hebben we nog Tversity. Als ik dit programma draai dan word de computer ook niet herkend.
Heb nu Simple Center draaien en daar werkt het wel mee, echter encode dit programma niet automatisch.

Weet iemand waar het mis loopt?

• Robbie T
Kickje!

Verwijderd

Robbie T schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:25:
Sinds deze week ben ik de trotse eigenaar van een Xbox 360.
Heb deze aangesloten op mijn laptop om media te delen
Echter, krijg ik het niet voor elkaar in combinatie met windows media player.
Daar staat gewoon mijn complete mp3 verzameling, in de mediabibliotheek.
Maar als ik kies voor media delen, dan kan ik dat media delen aanvinken. Dan gaat die even aan het laden en dan zou ik daarna moeten kiezen met wie/wat ik het wil delen. Maar dat scherm komt niet te voorschijn.

Dan hebben we nog Tversity. Als ik dit programma draai dan word de computer ook niet herkend.
Heb nu Simple Center draaien en daar werkt het wel mee, echter encode dit programma niet automatisch.

Weet iemand waar het mis loopt?
Heb ik ook gehad. De volgende service moeten draaien: Windows Media Player Network Sharing Services, Universele Plug en Play apparaathost en SSDP Discovery Service. Daarna werkte het.

• Robbie T
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:42:
[...]

Heb ik ook gehad. De volgende service moeten draaien: Windows Media Player Network Sharing Services, Universele Plug en Play apparaathost en SSDP Discovery Service. Daarna werkte het.
Top dat er toch nog een reactie komt!
Heb deze services inmiddels aangezet! Ga eens kijken of het werkt!
Bedankt!