Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
(moet het SIP zijn of niet?)
Bij mij schieten Skype en Budgetphone zonder zoeken al te binnen....
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Budgetphone net even gekeken op hun site. Heb jij ervaring met hun?
Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
Ik gebruik budgetphone voor IN en voipbuster voor OUT
Ik heb de search al gebruikt. En heb ook veel gevonden.kevertje1977 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:10:
Zoek eens in de forums van Voipbuster hier op tweakers en bij voipbuster zelf.
Ik gebruik budgetphone voor IN en voipbuster voor OUT
Maar hoe ervaar je de diensten van budgetphone tot nu toe?
VoIP is een verzamelnaam voor technieken als SIP, IAX, softphones, hardphones, etc.
Ikzelf heb ook een budgetphone nummer, werkt opzich prima, al is een enkele keer de kwaliteit erg slecht (1 op de 30-40 keer), maar dat kan ook aan mijn setup liggen.
[ Voor 99% gewijzigd door sontax op 23-10-2022 10:19 ]
Klopt. Stel dat je een voip-in nummer koopt bij budgetphone. Kun je die toevallig "koppelen" aan je huidige kpn telenfoon nummer?sontax schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:13:
Voipbuster heeft ze niet
en Skype heeft ze ook niet voor nederland
Ik heb het een paar dagen geleden bij allebij nog geprobeerd.
Je moet een voip-in nummer kopen bij budgetphone om gebelt te worden voor uitbellen kan je wel voipbuster gebruiken
Koppelen, je bedoelt 'overzetten'? Want ENUM is in Nederland nog niet zo verYustme schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:06:
[...]
Klopt. Stel dat je een voip-in nummer koopt bij budgetphone. Kun je die toevallig "koppelen" aan je huidige kpn telenfoon nummer?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Wil het huidige telnr van kpn niet opzeggen. Snap dus niet helemaal wat je bedoelt met overzetten.Skinkie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:08:
[...]
Koppelen, je bedoelt 'overzetten'? Want ENUM is in Nederland nog niet zo ver
En wat is ENUM?
Wij snappen niet precies wat jij bedoeld met:Yustme schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:24:
[...]
Wil het huidige telnr van kpn niet opzeggen. Snap dus niet helemaal wat je bedoelt met overzetten.
En wat is ENUM?
Bedoel je daarmee doorschakelen? Ja dat kan, kost wel per gesprek geld dus ik denk niet dat je dat bedoeld. Zou ook onzinnig zijn.Yustme schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:06:
Klopt. Stel dat je een voip-in nummer koopt bij budgetphone. Kun je die toevallig "koppelen" aan je huidige kpn telenfoon nummer?
Enum is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/ENUM
http://en.wikipedia.org/wiki/Telephone_Number_Mapping
[ Voor 7% gewijzigd door Dolan op 24-10-2007 08:42 ]
Kijk ook eens in dit topic: Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5] staat veel informatie over de mogelijkheden met voipbuster
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Voor een eenmalige vergoeding van 1 Euro krijg je een NL-nummer toegewezen. Mijn nummer begint met 085xxxxxxx.
[ Voor 103% gewijzigd door IEF op 11-08-2009 22:59 ]
Met andere woorden, je wil het KPN nummer porteren naar een voip aanbieder. Dat kan bijvoorbeeld bij BudgetPhone.Yustme schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:24:
[...]
Wil het huidige telnr van kpn niet opzeggen. Snap dus niet helemaal wat je bedoelt met overzetten.
En wat is ENUM?
Verder, lees je eens een beetje in over het onderwerp. Een beetje eigen moeite is zeker niet weg.