Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Unreal Tournament + goeie instellingen

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Boe,

(nooit zin met ik beginnen :)) Ik zit hier dus met een tb 800 en geforce 2, alles draait best, beste 3dmark score enzo, drivers goed, alleen draait UT niet geweldig.
Op 1024 x 768 x 32 heb ik zo'n 40/50 fps gem, maar als er veel mannentjes zijn daalt dat. Bij het level met die toren (vang de vlag, bovenop de toren met rifle) staat er nog wel eens 8 fps :(. Das niet echt veel.
Heb ik UT verkeerd ingesteld, of is dit normaal. Hij loopt in direct3d, alles high detail.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Welke patch draai je?
Welk OS heb je?
Welke drivers heb je? (ja toch nog ff vragen :))
Heb je de zoek van GoT al eens geprobeerd?
Waarom stel ik al deze vragen?

:)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• dr snuggles
  • Niet online
win ME, (win se geld zelfde), patch 4.20 (4.25 was terror, schokken als een gek). Driver: detonater 6.50, maar met 5.16, 5.33, 6.18, 6.31, 6.33, 6.47, 6.49 maakt het erg weinig uit.

Verwijderd

ok, video drivers moej gewooon iets nemen in de 6.nogwat serie van detontator. ennuh 1 ding, installeer die VIa 4in1 drivers van je mobo, dat wil nog wel eens schelen. verder directx 7 gebruiken onder win98se.

• dr snuggles
  • Niet online
Op maandag 12 februari 2001 20:55 schreef killer-b het volgende:
detontator. ennuh 1 ding, installeer die VIa 4in1 drivers van je mobo, dat wil nog wel eens schelen. verder directx 7 gebruiken onder win98se.
Kee, ik dus detoNator drivers gebruik, sterker nog, detonator 3, verder heb ik dus win ME, en via drivers zijn allang geinstalleerd. Toch was dx 7 heb probleem, die was beetje vernaggelt, opnieuw er op een gaan met die handel. 60 fps en op die toren 40, is toch redelijk :).
Bedankt he

Verwijderd

Waarom heb je niet de 4.36 patch?

Verwijderd

ff een tip voor de mensen hier ik draaide de goty edition superstabiel nooit crash totdat ik de mod tactical ops beta 1.6 erop deed steeds vast.... :( mod erafgehaald en alles liep weer stabiel als een huis! let hier op dat je eerst moet proberen of het probleem wat je vastloper bij ut veroorzaakt niet aan een mod ligt!

btw ik heb dx 8

maar een v3 dus detonaters heb ik geen ervaring mee

Verwijderd

Ik speel met een officiele versie met een G400 max , niet echt de GAME kaart ... maja patch 4.36 dual PIII500 en 256MB ram op win2000, geen enkel probleem, ding blijft leuk werken ook in 32bit

Greetz [BC]fiLe§ }:O

Verwijderd

boeit et nu echt dat 32bit?

khep et in UT nooit gebruikt, maar in Soul Reaver, Sacrifice en Alice zie ik et wel duidelijk, kweet alleen nie hoe't met UT zit.
Pagina: 1