Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

creative zen m 60gb wordt niet herkent in vista 32

Pagina: 1
Acties:
  • 1.199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Net mijn creative zen vision 60gb binnen gehad, alles gedaan volgens beschrijving maar vista 32 ziet mijn zen niet, Sync manager geeft aan geen speler aangesloten.
Wat moet ik doen of wie weet raad? Kan dit een driver probleem zijn, waar kan ik die halen.
Ben al aan het zoeken geweest via creative maar kom er niet uit.

Ben niet in bezit van xp.
graag jullie hulp.

Hen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ten eerste, heb je het nu over de Zen Vision:M of de "gewone" Vision?

Verder, heb je al een andere pc geprobeerd? Heb je Vista-compatible software geïnstalleerd?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je toevallig Vista N, dus zonder Windows Media Player? Want als je WMP hebt, moet hij gewoon gezien worden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• RoD
  • Niet online

RoD

In Vista zit MTP toch gewoon ingebakken? Dus los van WMP.

Verwijderd

Topicstarter
Ben in bezit van Creative zen vision M 60gb

Ook heb ik de Vista-compatible software geïnstalleerd, maar geen resultaat.
Het feit alleen al dat wanneer ik de usb kabel van de Zen in de pc steek er geen melding komt van nieuwe hardware gezien, ook andere usb poorten geprobeerd.

Werk met Vista Home premium nl

• RoD
  • Niet online

RoD

En een andere pc?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 16:12
Bij mijn Zen V is het zo dat je hem eerst een aantal uur aangesloten moet laten op je USB zodat hij op kan laden. Pas als hij genoeg is opgeladen herkent windows hem ;)

Verwijderd

Topicstarter
Yes, gevonden.

Ben net naar de buurman geweest en op vista ultimate werd de Zen herkend zo ook de drivers.
Halve minuut en het was ok.
Kan ik nu de drivers overzetten vanuit ultimate naar mijn vista premium?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Veel succes met het uitzoeken van de drivers, deze zitten al standaard in Vista, iig ze horen erin te zitten. Je kan niet zomaar de driver bestanden overnemen die gebruikt worden, want er wordt meer aangeroepen dan er staat aangegeven (waarschijnlijk alleen iets van usbmtp.sys oid).

Als je XP hebt met WMP heb je ook al de driver in je systeem. Heb je geen WMP in je XP (door nLite bijvoorbeeld) dan heb je ook niet de driver. Verwijs je naar de installatie map van WMP (door de installer uit te pakken) werkt het alsnog niet. Je moet deze bestanden handmatig via rmk installeren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1