Daar gaat bij mij een lampje branden:
Kijk eens naar
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! 
helaas is die verwijderd
Nee hoor, enkel op slot gezet. Hier staat ie:
Geen Beeld :PP5N-E SLI
core2duo e6750
Dit zijn maar 2 onderdelen van je complete PC. Nou speelt het moederbord hier wel een hoofdrol, maar nog steeds is dit veels te weinig om iets mee te kunnen. Om er iets zinnigs over te zeggen hebben we een volledigere lijst van je systeem nodig. Wat voor geheugen heb je er in zitten? Wat voor voeding hangt hier aan? En zo door.
Je vermeldt niet alle relevante onderdelen, waardoor ons inzicht erg beperkt blijft.
Hoe heb je de boel verder in de case zitten? Ben je niet toevallig vergeten afstandbusjes te gebruiken?
mijn 2 ouwe videokaarten werken er niet op volgens mij ik heb het bios ook al gerest.
ik vind het wel vaag want als ik het geheugen er uit haal gebeurd er ook niets ook geen piepjes

Een erg kort lijstje van wat je al geprobeert hebt. In
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staat een stuk meer dat alleen dit. Werk eens met een minimale setup waar je vervolgens onderdeel voor onderdeel op aansluit. Haal alles los en begin met een kaal moederbord en koppel daar vervolgens enkel de voeding aan en zet de processor incl koeling er op. Wat doet dat? Als dat niet piept terwijl er geen geheugen in zit is de kans dat het dáár al misgaat erg groot en zul je moeten gaan kijken waar bij die 3 onderdelen mogelijk het probleem zit. In dat geval zou dit dus ook helemaal geen video-gerelateert probleem zijn. Doet de voeding het op een andere PC? Als het mogelijk is, wat doet de processor in een ander systeem? Hoewel het vast voor kan komen dat je de processor en het moederbord niet onafhankelijk van elkaar kunt testen. Dat hangt helemaal af van wat je in huis hebt staan. Als je met die onderdelen dus problemen hebt en je kunt het niet zelf testen kom je uit bij kennissen/vrienden die je er misschien mee kunnen helpen om het los te testen of gelijk bij de shop.
alvast bedankt
groet drux
Heel beleefd, maar wij tweakers doen elkaar met elke post automagisch de groeten
Spaar wat seconden, bitjes en zo ook groeten door ze niet in je posts te zetten, dan hou je er meer over voor bijvoorbeeld je email verkeer
Dit post ik verder niet om je dwars te zitten, maar om je in de goede versnelling te zetten zodat je later meer plezier aan GoT zult hebben en wij ook plezier aan jouw kunnen/zullen beleven. Zelfwerkzaamheid is hier een belangrijk gegeven en wordt daarom erg op prijs gesteld, dit geldt ook voor volledigheid.
Voordat je nog een topic start stel ik voor om nog zeker het een en ander uit te proberen en factoren uit te gaan sluiten zodat je de boel een stuk beter kunt overzien, vandaar werken met die minimale setup.
Mocht je hier over vragen/opmerkingen hebben dan kun je natuurlijk contact met mij of
Pollewob opnemen, via DM of email. De contactgegevens kun je vinden in onze profielen
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.