Coolermaster ook zonder "kauwgom"

Pagina: 1
Acties:

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 20:32
Mijn Coolermater komt op een andere processor. Op de oude processor zit die "kauwgom" met een metalenplaatje vastgesmolten. Kan ik nu die coolermaster op die nieuwe processor monteren zonder die kauwgom?

Wilko

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Dan kun je het beste die 'kauwgom' verwijderen (met een scheermesje en wat terpetine bv) en dan wat thermische pasta gebruiken (op de core smeren).

PC Specs

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:34

The Legend

*Plop*

Het liefts artic silver maar das een beetje duur :P

Ik ben toch malle pietje niet!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Kauwgum verwijderen met nagellak remover (en dat heeft elke man toch in huis? :9), werkt geweldig.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Die kauwgom die standaard op de meeste heatsinks zit is eerder slechter voor de prestaties dan beter. Die kun je er dan ook maar beter afhalen en vervangen door normale koelpasta.

Overigens zou ik geen (scheer)mesje gebruiken! Als je een voorwerp gebruikt dat harder of even hard is als de heatsink, kun je hem beschadigen. Krasjes en inkepingen in de heatsink moeten voorkomen worden, je wilt immers dat de basis van de heatsink zo vlak mogelijk is. Voor het verwijderen van (restjes) kauwgom-smurrie kan ik doppen van (BIC) pennen aanraden, samen met terpentine.

sigloos

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op maandag 12 februari 2001 19:42 schreef _mARCO_ het volgende:
Die kauwgom die standaard op de meeste heatsinks zit is eerder slechter voor de prestaties dan beter. Die kun je er dan ook maar beter afhalen en vervangen door normale koelpasta.

Overigens zou ik geen (scheer)mesje gebruiken! Als je een voorwerp gebruikt dat harder of even hard is als de heatsink, kun je hem beschadigen. Krasjes en inkepingen in de heatsink moeten voorkomen worden, je wilt immers dat de basis van de heatsink zo vlak mogelijk is. Voor het verwijderen van (restjes) kauwgom-smurrie kan ik doppen van (BIC) pennen aanraden, samen met terpentine.
Agree. :)

Kaugum eraf halen en normale koelprut erop smeren, als kan Artic Silver. :7

Whatever.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik doe alles gewoon een nachtje in de vriezer en dan kun je het e rzo af halen
Pagina: 1