Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google Adds Verwijzingen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanaf gisteren de volgende Google Verwijzing op mijn site geplaats (chicken-clan.com):

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/8350/goadds2gt5.jpg

Nu staat er bij een klik op de add dat ze 1 tot 3 dollar betalen. Vandaag kijk ik op mijn Google Add account en zie ik dit:

Afbeelding

Waarom staat er nog steeds 0 bij inkomsten? Bij de faq staat dat bij verwijzingen eerst de laagste prijs gegeven wordt (1 dollar dus) en pas na verificatie de hoogste (3 dollar).

Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak hiervan is?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Je bent te snel, ik zou nog even wachten.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:39

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Lijkt mij dat ze die 1-3 dollar alleen uitbetalen voor daadwerkelijke aanmeldingen op die advertentiepagina, dit doen ze namelijk ook met hun eigen ads (google pack, firefox met google toolbar).

Voor de clicks zelf krijg je dus niks (voor zover ik weet).

edit: whoeps te snel gelezen, jah het staat er wel duidelijk bij dat ze er wel voor betalen. Weet je zeker dat die 2 clicks niet van jezelf zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door Pendaco op 20-10-2007 16:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
daar ben ik zeker van ja :p

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Mja, even geduld uitoefenen imho - begin je pas zorgen te maken als het over een paar dagen nog zo is.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zou zeggen: mail Google even. Zij kunnen je vast wel vertellen waarom dit zo gaat. Verder heeft dit sowieso maar bar weinig met Webdesign, Markup & Clientside Scripting te maken, dus ik sluit dit topic maar.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.