Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
Hey mensen

Ik weet niet of ik hier op de goeie plek post. Maar ik heb een -simpele- vraag betrefende internetbankieren. Namelijk, vanaf welke leeftijd kan ik internetbankieren? Ik ben nu 15, maar ik weet niet of je 18 moet zijn bij de Rabobank voor internetbankieren. Zou iemand me dat kunnen vertellen?

Groetjes,

Daniel

Tesla M3LR '21

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik denk dat de Rabobank je dat wel kan vertellen..

https://www.rabobank.nl/p...et/rabo_internetbankieren

[ Voor 51% gewijzigd door flashin op 20-10-2007 11:37 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Lijkt me dat je het gewoon even moet aanvragen.
En:
Rabo Internetbankieren kost eenmalig € 10, behalve als u een van de volgende rekeningen heeft:

* Rabo TotaalPakket
* Rabo RiantPakket
* Rabo StudentenPakket
* Rabo Jongeren Rekening
Sim-pel :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik denk niet dat het voor je 18de kan. Je bent namelijk nog niet tekengerechtigd. Misschien dat het wel mag als je ouders het aanmeldingsformulier tekenen.

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11 23:44

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Om het kort te houden, ik weet dat mijn broertje van jou leeftijdscategory, al flink zit te internetbankieren :P Dus ja het kan, vraag Rabobank voor meer info zou ik zeggen.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

http://www.rabobank.nl/pa..._op_de_middelbare_school/
Een eigen rekening
Uw zoon of dochter kan vanaf twaalf jaar een Rabo Jongeren Rekening openen. Die biedt alles wat een gewone rekening ook heeft: een bankpas, bankieren via internet en telefoon, sms-alerts, beltegoed opwaarderen. Alleen rood staan is er niet bij.
Binnen een minuut gevonden ;)

[This is what you get when you mess with us]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Backpacker schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:38:
Ik denk niet dat het voor je 18de kan.
Dat is apart, want internetbankieren is gratis bij een jongerenrekening, en een jongerenrekening is voor jongeren tussen 12 en 18 jaar ;)
Je bent namelijk nog niet tekengerechtigd. Misschien dat het wel mag als je ouders het aanmeldingsformulier tekenen.
Hoezo niet tekengerechtigd? Ok, je mag geen contracten afsluiten voor mobieltjes etc. als 15 jarige, maar je mag echt wel je eigen geld storten, opnemen en naar andere rekeningen sturen :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zie bovenstaande reacties, het is blijkbaar geen probleem :)

Aangezien je deze vraag ook zelf heel makkelijk had kunnen vinden, wil ik je verzoeken daar een volgende keer toch wat meer moeite voor te doen voor je een topic opent. Nu lijkt het alsof je ons gebruikt als helpdesk en dat is natuurlijk niet de bedoeling ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.