Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Mail & Internetinstellingen Hi Eindeloos Online

Pagina: 1
Acties:
  • 2.960 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren een Nokia N95 met Hi50 en Hi eindeloos online abonnement. Ik loop echter tegen wat problemen aan bij het ontvangen en versturen van e-mail.

De toegangspunten die geconfigureerd zijn in mijn telefoon(middels de van KPN ontvangen SMSjes) zijn:
- KPN Internet
- KPN MMS
- KPN Streaming
- Mobiele Startsite

Browsen via de verbinding "Mobiele Startsite" gaat op zich allemaal prima, maar een geconfigureerd pop3 account in de standaard e-mail applicatie van de N95 wil maar niet werken.

Als ik als verbinding "Mobiele Startsite" gebruik krijg ik de foutmelding "Internet: kan geen verbinding leggen met het netwerk. Probeer het opnieuw."

Als ik als verbinding "KPN Internet" gebruik krijg ik de foutmelding "Packet-ggvns: Autorisatie mislukt".

Het e-mail account is verder goed ingesteld, als ik verbinding maak via mijn eigen WLAN krijg ik namelijk netjes berichten binnen.

Heet iemand hier ervaring mee die mij uit de brand zou kunnen helpen? Bij voorbaat dank,

Joost Mulders

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Zelfde problemen hier.
Denk dat het zit tussen de KPN Mobiele startsite en KPN Internet.
Maar vraag me nu dus niet wat het verschil is want dat weet ik ook nog niet.
Ben er wel druk naar op zoek.

Gadget Freak

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:05:
De toegangspunten die geconfigureerd zijn in mijn telefoon(middels de van KPN ontvangen SMSjes) zijn:
- KPN Internet
- KPN MMS
- KPN Streaming
- Mobiele Startsite

(...)
pop3 account in de standaard e-mail applicatie van de N95 wil maar niet werken.

Als ik als verbinding "KPN Internet" gebruik krijg ik de foutmelding "Packet-ggvns: Autorisatie mislukt".
(..)
Gebruik KPN Internet voor je Pop 3 account en loop nog eens alle instellingen na.
Ik heb een Samsung U700 en gebruik de instellingen die met de telefoon zijn meegeleverd.
Werkt als een trein.

De data accounts zijn trouwens:
KPN Internet
KPN MMS
KPN WAP

Of deze uit de firmware op van de USIM komen weet ik niet.
Het kan ook dat je met Hi niet gebruik kunt maken van de KPN instellingen...

Tenslotte, zou ik de gegevens van KPN Streaming mogen hebben, zou ej die evt uit je telefoon kunnen vissen?
Ik wil nl ens wat streaming video/TV proberen.

It's always DNS...