Toon posts:

High Point ATA66

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi...

over ATA66 dus, heb een 8Gb Quantum ATA66 en dat gaat allemaal lekker, nu heb ik hier een 20Gb Quantum ATA66 naast gehangen en nu ziet hij allen maar de nieuwe en hij ziet hem als 15Gb, heb een BE6-II, ben nu nog een beetje aan het kutten met alle master/slave mogelijkheden, maar ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, ze zitten wel op de zelfde kabel, en weet iemand waar ik nieuwe HighPoint drivers vandaan kan halen?
thx

Verwijderd

Topicstarter
Ok laat maar het is gelukt, heb nu de 8Gb op cable select en op het eide van de kabel en de 20Gb op slave...

Ik heb nog iets, een 6Gb Quantum Fireball Lct is het geloof ik, zoŽn 5400 rpm ding en die is stuk, de printplaat lag op een pakje Dunhill, ter ondersteuning (jaja ik weet het) maar Dunhill pakjes hebben een metalen koting, kwam ik toen achter, dus de printplaat is een beetje stuk, ik vroeg me af of iemand nog zoŽn schijf heeft liggen met een heleboel bad sectors of iets wat daar op lijkt, will hem proberen met een andere printplaat, misschien is de data nog te redden...