Kruiswoordpuzzel programma

Pagina: 1
Acties:

• Rowan1337
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10-2021
Hoi,
Ja het klinkt nogal stom maar ik heb een kruiswoordpuzzel programma nodig die de synoniemen die men niet weet opzoekt en dus een aantal aantwoorden kan geven.
Iemand enig idee waar te vinden ?
Beetje gegoogled op tags: "kruiswoord programma" & "kruiswoordpuzzel programa"...

Thanks,
Rowan

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als ik google op die termen dan kom ik voldoende tegen. Wat mis je in de gegeven resultaten?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
crossword solver ? , Asymptopia Math Crossword Builder ?

[ Voor 52% gewijzigd door djexplo op 20-10-2007 09:59 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Rowan1337
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10-2021
Bedankt, maar ik was zoek naar een programma. Dit omdat ik binnenkort op vakantie ga en mijn Telfort UMTS abbonementje niet heel goed werkt, maar dat weten ze hier wel.
Dus als iemand nog een .exe'je oid weet...
Thanks

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Rowan1337 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:51:
Bedankt, maar ik was zoek naar een programma. Dit omdat ik binnenkort op vakantie ga en mijn Telfort UMTS abbonementje niet heel goed werkt, maar dat weten ze hier wel.
Dus als iemand nog een .exe'je oid weet...
Thanks
Hoe groot is de harde schijf in je mobiel dan, voor die database? En wat voor RAID-controllers heeft 'ie om die zooi razendsnel te doorzoeken? ;)