.NRG branden en meer bestanden toevoegen??

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07 13:34
Hallo ik heb echt ff dringend een vraagje :p

Ik heb een windows vista versie gedownload en dit is een .nrg bestand nu heb ik inmiddels uitgevonden dat ik dit makkelijk kan branden met nero backup > img naar schijf branden

Alleen zit ik nu met het probleem dat ik niet meerdere bestanden kan toevoegen.

Het moet dus een bootable schijf worden, maar er zit een tekst bestandje en een activator bij die ik liever toch op de cd zou willen hebben.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor, van wat ik precies zou moeten doen?
Of een link naar het een of ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178522

hm nieuw mapje maken op cd met text bestandje daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
nee want als je het met nero dus brand kun je alleen de iso of .nrg toevoegen en dan branden klikken, maar verder kun je niks toevoegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Optie is vaak om eerst je data te extracten (zijn meerdere tools voor) of gebruik te maken van Nero ImageDrive (als je die hebt dan). Hiermee mount je die image en kan je vandaaruit gewoon een nieuwe DVD maken en je items toevoegen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Ok thx.... Maar..
Word het dan wel een bootable schijf?

Want ik heb het dus de eerste keer ook gemount met daemon tools en toen die bestanden gebrand en de rest toegevoegd alleen kan ik die dvd nu weggooien want hij wou niet booten vanaf cd terwijl dit wel in de bios was ingesteld.

[ Voor 67% gewijzigd door Blueflame_Core op 19-10-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een versie zoeken waarbij je niet meer een activator enzo los nodig hebt. Als de groep die deze release had gemaakt de boel bij elkaar kon krijgen terwijl het nog wel werkt, hadden ze dat allang gedaan ;)

@onder: Als het een foutje is, is het bestand in de regel wel duidelijk als fout aangemerkt en had jij het niet gehaald.

Maar ik denk toch dat je niet veel hulp gaat krijgen, je wilt immers een activatie-crack toevoegen aan een image van Vista, welke dmv checksums etc. beveiligd is (of niet meer). Maar anyway, warez are bad, en het aanpassen van een Microsoft-programma is verboden.

[ Voor 48% gewijzigd door TheZeroorez op 19-10-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
ja of juist niet :p het kan ook een foutje zijn geweest en dat zij simpel een oplossing weten hoe dit wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
jaja idd je hebt gelijk, laten we het maar vergeten ik gooi het wel weg dan maar geen vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dringende vragen moet je hier niet stellen maar bij een betaalde computerhelpdesk.

En koop je software, dat scheelt je weer een mail.

[ Voor 24% gewijzigd door alt-92 op 19-10-2007 22:34 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.