Pc ineens niet meer vooruit te branden en allerlei rare zake

Pagina: 1
Acties:

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hi,

Heb een oude xp pc die ineens heel raar doet.

Het begint bij het feit dat alles bij het opstarten mega traag is. Echt een stapje per seconde.
Dat vraagt hij ineens om mijn boot device. ik klik de eerste aan, windows start mega traag op en geeft een serie usb errors. mijn muis doet het daardoor niet evenals de rest van de usb dingen.

Wat zou hier aan de hand zijn? ik zet hem net nog uit, en bij het aanzetten net heb ik deze rare problemen!

Ik heb werkelijk geen idee!
heb de bios al gereset en zag dat hij zelfs in de bios heel traag was.

kortom: hellupppp! :o

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:01
Processor temperaturen gechecked?
Memtest gedraaid?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:37

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

En: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
En gedefragmenteerd, gecheckt of er niet allemaal rare processen draaien, gekeken wat er allemaal mee opstart, enz, enz. Veel te weinig info en eigen inzet, zoek alles even goed uit en pas dan kunnen we er iets zinnigs over zeggen :)

Rail Away!

• Dinictus208
  • Niet online
Precies ik weet hoe het hier werkt ;) . Echter mijn muis doet het al niet. En de problemen beginnen al voordat windows opgestart is? zou het iets van een bios virus kunnen zijn ofzo? Bestaan die?

Het rare is gewoon dat alles vandaag gewoon draaide, heb niets geks gedaan en bij reboot kreeg ik ineens deze probs!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• pretender 0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03:01
Toen ik de thread title zag dacht ik gelijk aan een virus. Maar hoe het dan komt dat er al problemen zijn tijdens het opstarten weet ik niet. Zelf heb ik nog nooit gehoord van een bios virus.

Verwijderd

Hoe zit het met je hd? Soms als je hdd kapot is, duurt de POST ook heel lang, test je hdd is in een ander systeem, of doe een hdd scan

• Dinictus208
  • Niet online
Okay,

Heb het probleem gelocaliseerd. Een kapotte usb hub in mijn monitor.
Heb e.e.a. verplaatst aan USB en nu draait alles weer zoals het hoort.
Blijkbaar gaat er door zo'n kapotte poort een hoop fout!

Topic kan dicht, bedankt aan degenen die me hebben geadviseerd c.q. gecorrigeerd!! ;)

Pagina: 1