Ik heb gister (straight from china by honkong post) m'n 3.5" HDD Media Player binnengekregen.
Geniaal apparaat, een behuizing voor een harddisk, speelt echt *alles*, divx,xvid, dvd,subtitles, mp3, jpg, karaoke alles hebben ze in 1 apparaat gepropt wat echt zowat niets kost
Ik heb inclusief verzending uit china €60,- betaald en er nu ff tijdelijk een 40 gig harddiskje in.
Specs:
Package contents:
pics:

Eerste indruk:
Het apparaat doet precies wat het moet doen. Er zit echt een sloot aan kabels (tulp, s-video, composiet, tulp-naar-minijack, RGB naar VGA (
) )bij, al moest ik wel even een normale europese stekker in de adapter stoppen. (gewoon zo'n ding wat je ook achter in je pc stopt)
Ik moest even 2 minuten pielen om het settings scherm voor PAL selectie te vinden, maar in de tussentijd ben ik ook door de rest van het apparaat heengelopen en het werkt echt super simpel
de enige minpuntjes die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn een iets te fel blauw ledje voor het LCD'tje en het corney menu-achtergrondje van een of ander strand.
Het schijnt dat de firmware upgradable is (al heb ik nog geen upgrades kunnen vinden of ook maar een site van een bedrijf wat dat ding maakt).
Ik vraag me af of er meer mensen zo'n ding hebben, want het is echt merkloze chineze stuff
maar wel precies wat ik zoek want het speelt echt *alles* inclusief subtitles in tig verschillende formaten.
Geniaal apparaat, een behuizing voor een harddisk, speelt echt *alles*, divx,xvid, dvd,subtitles, mp3, jpg, karaoke alles hebben ze in 1 apparaat gepropt wat echt zowat niets kost
Specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| 1. Video media :VCD, DVD, MPEG1/2/4, DIVX3.X-5.X 2. Audio media :MP3 3. Image media: JPEG, BMP, GIF 4. File formats: AVI, ASD, VOB, DAT ,MP4, MPG 5. Supports IDE 133 HDD storage capacity up to 500GB 6. File System: FAT32,NTFS 7. Supports Music/photo Slide Show and .lrc MP3 lyric display 8. Subtitle Support: smi, sub. srt ,txt ,psb, ass, ssa. 9. Supports files copy, rename, delete 10. Supports multi language 11. Audio out : Stereo 2 Ch( RCA ) 12. Video out: Composite (RCA)/S-Video/VGA, NTSC/PAL 13. 480Mbps high-speed USB 2.0 14. Supports Windows ME/XP/98,OS-9/X, Linux 15. Supports software firmware, upgrade online 16. Remote control ND panel button control 17. Fan cooler inside and LCD display 18. One button backup 19. Power:100~240V AC IN;5V/2A DC OUT |
Package contents:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Item Includes: 1 x New 3.5" HDD Multimedia Player NTFS Divx MP3 MP4 VCD DVD 1 x Driver 1 x Power Cable 1 x USB 2.0 Cable 1 x AC to AV Cable 1 x Audio to Earphone Cable 1 x S-VIDEO Cable 1 x Power Adapter 1 x AV to VGA Cable 1 x User's Manual 1 x Remote Controller |
pics:
Eerste indruk:
Het apparaat doet precies wat het moet doen. Er zit echt een sloot aan kabels (tulp, s-video, composiet, tulp-naar-minijack, RGB naar VGA (
Ik moest even 2 minuten pielen om het settings scherm voor PAL selectie te vinden, maar in de tussentijd ben ik ook door de rest van het apparaat heengelopen en het werkt echt super simpel
de enige minpuntjes die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn een iets te fel blauw ledje voor het LCD'tje en het corney menu-achtergrondje van een of ander strand.
Het schijnt dat de firmware upgradable is (al heb ik nog geen upgrades kunnen vinden of ook maar een site van een bedrijf wat dat ding maakt).
Ik vraag me af of er meer mensen zo'n ding hebben, want het is echt merkloze chineze stuff
[ Voor 9% gewijzigd door SchizoDuckie op 19-10-2007 20:00 ]