Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[N91] na update en backup terugzetten alle sms weg

Pagina: 1
Acties:

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Topicstarter
Zojuist heb ik een hoogstnoodzakelijke update gedaan van m'n N91 (hij dacht dat hij nog maar 100KB vrij had van z'n 16MB terwijl ik maar 1MB gebruikte ofzo, dus 't was onwerkbaar geworden).
Vantevoren braaf een backup gemaakt via pc suite, en na de update deze backup weer terug gezet. Bijna alles is nu terug, contacten doen het helemaal in ieder geval, alleen ik heb helemaal geen SMSjes meer. Wél staan de rapporten er bij, alleen mijn inbox en sent box zijn helemaal leeg. Er stonden nogal wat belangrijke smsjes op van mijn vriendin, die ik heel graag weer terug wil zien.

ik kan nergens op internet een oplossing vinden, en ook al niet via de search waarbij ik verdrink in de "grote topics". ik zie wel dat meerdere mensen dit probleem zijn tegengekomen, maar heb geen oplossing gevonden.

Is er iemand die hier een oplossing voor weet? het moet toch mogelijk zijn? ik zie ze nog wel her en der in het backup bestand staan als ik dit als .txt bekijk..