USB probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• etb99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10-2025
Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, dus ik hoop maar dat het hier goed staat.
Ik merkte de laatste tijd dat iets veel van mijn CPU vergte, meestal rond de 70-80%, geregeld 90-100%. Na veel zoeken vond ik dat als ik de drivers voor de USB2.0 hub verwijderde het probleem meteen weg is, drivers weer installeren en hop daar gaat het weer. Volgens windows heb ik de laatste drivers en ik kan zo snel niet op een andere manier nieuwere vinden. Device manger geeft NEC als fabrikant van de USB
Zou dit toch aan software kunnen liggen of is het een hardware probleem en hoe controleer ik dat?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je niet zeker weet waar te plaatsen, vraag gewoon even van tevoren na... scheelt achteraf teleurstelling en slotjes.

Maar in dit geval is dat niet eens het punt. Misschien staat deze topic goed. Misschien ook niet. Je geeft namelijk zo weinig info dat dat niet te achterhalen is, laat staan dat we je kunnen helpen. Als je niet aangeeft welke hardware je hebt, welk besturingssyteem je draait, welke drivers je nu gebruikt en wat er gebeurt als je andere drivers probeert kunnen wij echt niet veel voor je doen. Begin eens dat allemaal voor jezelf op een rijtje te zetten. En zodra je dat hebt kun je op zoek naar andere drivers (en gerichter zoeken naar anderen met dit probleem).

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.