Netwerk kopieerprogramma?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-07 11:35
Hai,

Ik heb hier een xbox360 staan, die zit samen met een pc (WMCE2005) op het netwerk. Verder is nog een aantal andere pc (al dan niet bekabeld) verbonden met het netwerk maar dat maakt hier niet uit.
De pc is zonder muis of tobo en staat apart ergens in een hoekje. Wat mooi is, is dat als hij helemaal is opgestart ik zo via de x360 music and foto's en dat soort gein kan bekijken.

Mijn vraag is of er een programma bestaat, waardoor ik nieuwe pics music etc. kan kopieren naar de hdd van de pc zonder zelf aan die pc te zitten.

Tricky thing is, ze zitten niet op hetzelfde domein (Tu/e laptop)

Weet iemand van zon tool?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:40
FTP-server (vrij basic dacht ik zo).

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik zou denken, maak een share aan op die pc en kopieer je files naar aldaar naartoe :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovengenoemde tips; zo lastig is het niet om een service op te zetten zodat je overal vandaan bij je files kan komen. Ik stel voor dat je begint met zelf nadenken en uitzoeken voordat je hier een topic start

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.