Toon posts:

Nieuwe game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het is voor mij nu ruim 5 jaar geleden dat ik voor het laatst een PC heb gekocht, dus wordt het nu echt tijd om wat nieuws aan te schaffen.

Ik zat eens rond te kijken maar ik snap er helemaal niks meer van. Die technologie is zo hard veranderd..!!

Maar goed, ik wil dus een pc waar je de nieuwste games op kan spelen. Hoeft niet super high end maar t moet wel lekker lopen en er goed uitzien.

Wat raden jullie mij aan en waar moet ik op letten?

Groeten,

k03n

Verwijderd

Budget?

maar zover ik weet zijn dit soort topics niet toegestaan.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ga maar eens kijken naar de Best-Buy Guide hier op Tweakers. Niemand hier gaat voor jou een PC uitzoeken als je het zelf ook prima kan.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 11:19
Met zo'n setup kom je een eindje in de goede richting:

CPU: Core 2 Duo is het snelste, AMD64 X2 is in 't 100euro segment sneller
RAM: 2 GB is ideaal
HDD: 250 GB (of meer afhankelijk van behoefte)
VGA: GeForce 8800 is momenteel een goede koop, bij een lager budget zou ik een Ati Radeon X1950 aanraden.

Rest van de onderdelen hangt van je voorkeuren af.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als dit niet de bedoeling is, maar met al die termen die overal staan kom ik ook niks verder. Ben gewoon benieuwd naar wat voor iets jullie me adviseren....

Ik weet ook helemaal niet wat je met wat kunt combineren enzo. En als ik gewoon naar een winkel ga weet ik zeker dat ik gewoon wat duurs aangesmeerd krijg, dus vandaar!

Budget is rond de 1000 euro

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:52:
Sorry als dit niet de bedoeling is, maar met al die termen die overal staan kom ik ook niks verder. Ben gewoon benieuwd naar wat voor iets jullie me adviseren....

Ik weet ook helemaal niet wat je met wat kunt combineren enzo. En als ik gewoon naar een winkel ga weet ik zeker dat ik gewoon wat duurs aangesmeerd krijg, dus vandaar!

Budget is rond de 1000 euro
Lees dan die Best-Buy Guide. Staat precies in wat het beste is voor een bepaald budget.

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:53:
[...]

Lees dan die Best-Buy Guide. Staat precies in wat het beste is voor een bepaald budget.
ok, prima.

• PilatuS
  • Niet online
Best Buy Guide topicoverzicht

Daar staat het hele overzicht.

Het multimedia systeem lijkt mij het beste voor jou qua budget. Ik zou dan alleen voor een 8800GTS gaan ipv een 8600GTS.

Dingen die er bij zitten en die je niet nodig hebt kan je dan gewoon weg laten. Zoals bijvoorbeeld het beeldscherm.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 19-10-2007 17:00 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:52

Thandor

SilverStreak

Zie CSL Beleid en Wat is er nu anders in CSL?. Dit soort topics zijn niet langer gewenst in CSL :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.